mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Tilknytning af en video til en PowerPoint-præsentation

Reply

Thread Tools
Old 15. juni 2008, 15:01
Ny Medlem Gruppen

Default Tilknytning af en video til en PowerPoint-præsentation

Hej Alle

Min første tråd, din hjælp er meget værdsat.

Jeg har en PowerPoint-præsentation DVD, som har videoklip på det. PowerPoint-diasshow har objektglas med et billede, hvor den korte (15 sec) videoklip bør men de videoer, der er på den samme DVD tilsyneladende nødt til at være "forbundet" til PowerPoint-præsentation. Hvordan gør jeg dette tak. PS: Jeg er ikke meget PC tekniske.

mange tak.
Old 15. juni 2008, 15:05
Donor-Gruppen

Er det på dvd? Hvis så du kan kopiere den over på din computer. Så inbed det ind i showet.
Old 15. juni 2008, 15:11
Ny Medlem Gruppen

Hej

mange tak for sådan et hurtigt svar.

Ja det videoklip og PP-filen på den samme DVD, men videoklippene er særskilte til PowerPoint-præsentation fil. Jeg har kopieret DVD på min computer og bærbare, men hvordan ved jeg inbed videoklippene i diasshowet? Undskyldninger for at være så tæt.

mange tak
Old 15. juni 2008, 15:20
Donor-Gruppen

Jeg går ud fra filerne nu. Avi eller MPEG?

Opret et objektglas, eller hvis du har en exsisting dias, du ønsker den.
Gå til Indsæt øverst. Der bør være en Film og lyde. Klik på det. Det vil så bringe et vindue for dig at finde placeringen af video. Derefter sættes det. Enkelt er det:)
Old 15. juni 2008, 15:29
Ny Medlem Gruppen

Mange tak

ja indsættes det på dias, der allerede er på præsentation som du rådes men stadig ikke vil spille. Det ser ud til at skabe en lille sub diaset og derefter sker der ingenting??
Old 15. juni 2008, 15:30
Donor-Gruppen

Har du kørte showet endnu? Har du for at klikke på eller trykke på en tast for at den skal køres, når du er i showet?
Old 15. juni 2008, 15:32
Ny Medlem Gruppen

ja jeg har forsøgt at køre den ved at klikke men ingen glæde?
Old 15. juni 2008, 15:33
Donor-Gruppen

Højreklik på videoen i diaset. Er der egenskaber? Check at det er indstillet corretly.
Old 15. juni 2008, 15:51
Ny Medlem Gruppen

Hej

Jeg kan ikke fortælle, hvis det er indstillet korrekt, jeg bliver ved med at få er subscreens etc. Virkelig på et tab af, hvad de skal gøre? Videoklip spiller ok separat og PP er ok separat bare cant get videoklippet i PP??
Old 15. juni 2008, 23:19
Ny Medlem Gruppen

Hej

Kæmper igen her til morgen med videoklip. Videoklippet Jeg har nu kopieret over på mit skrivebord, og det viser, som en genvej på Windows Media Player. Det spiller fint på dette. Jeg har prøvet at klippe og indsætte det og kopiere det på dias, men at gør ikke arbejde. Jeg har også prøvet "indsætte" det som foreslået. Af en eller anden grund det seens at tilføje en mindre subscreen men stadig ikke spille på PowerPoint? Kan du forklare, bedes du, hvad jeg nødt til at tjekke. mange tak
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Video File Præsentation / File Format til en DVD-afspiller? jamblebee Multimedia & Codecs 2 6 oktober 2009 04:00
Ikke længere Burns en Autorun Pdf Frembydelse, Oprettet den Powerpoint. være kunstfreak anne Office Suites & Applications 3 22 juli 2009 11:36
Foreslåede PowerPoint-præsentation program rashere Office Suites & Applications 1 21. nov 2008 07:26
Sammenkobling fora? :: Aaron:: Web Design, Hosting & SEO 1 7 april 2008 12:00
Sammenkobling af plasma-TV til PC robina80 General Hardware Chat 4 23 januar 2008 11:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.