vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Linking video PowerPoint-esitys

Reply

Thread Tools
Old 15 kesäkuu 2008, 15:01
Uusi Jäsen

Default Linking video PowerPoint-esitys

Hi All

Ensimmäinen säiettä, apuanne erittäin suuressa arvossa.

Minulla on PowerPoint-esitys DVD joka on videoleikkeitä sitä. PowerPoint-diaesityksen on dioja, jossa on kuva, jossa lyhyt (15 sek) videoleikkeen olisi mutta videoita, jotka ovat samalla DVD ilmeisesti on "sidoksissa" on PowerPoint-esitys. Miten voin tehdä tämän kiitos. PS: En ole kovin PC teknisiä.

kiitos.
Old 15 kesäkuu 2008, 15:05
Rahoittajien ryhmän

Onko DVD: lle? Jos niin voit kopioida sen suoraan tietokoneellesi. Sitten inbed ne osoittavat.
Old 15 kesäkuu 2008, 15:11
Uusi Jäsen

Hei

suurkiitos tällainen nopea vastaus.

Kyllä, videoleikkeitä ja PP-tiedosto ovat samassa dvd mutta videoleikkeet erillinen PowerPoint-esitys tiedosto. Minulla on kopioitu DVD onto minun tietokone ja kannettava tietokone, mutta miten inbed video clips osaksi diasarjan? Pahoittelut siitä, että hän on niin tiheä.

suurkiitos
Old 15 kesäkuu 2008, 15:20
Rahoittajien ryhmän

Oletan, että tiedostot ovat nyt. Avi-tai mpeg?

Luo dia, tai jos sinulla on exsisting dia haluat sitä.
Siirry Lisää yläreunassa. Olisi Elokuvat ja ääniä. Klikkaa tästä. Tämän jälkeen saat esiin ikkunan voit löytää sijainti videon. Sitten lisätä sitä. Yksinkertaista se on:)
Old 15 kesäkuu 2008, 15:29
Uusi Jäsen

Paljon kiitoksia

kyllä Lisätään sen dian, joka on jo esitys teitä neuvonut mutta se ei soi. Vaikuttaa siltä, luoda hiukan osa dia ja sitten ei tapahdu mitään?
Old 15 kesäkuu 2008, 15:30
Rahoittajien ryhmän

Oletko johti näytä vielä? Onko sinulla napsauttamalla tai paina avain sen valua kun olet Show?
Old 15 kesäkuu 2008, 15:32
Uusi Jäsen

kyllä olen yrittänyt käyttää sen napsauttamalla mutta mitään iloa?
Old 15 kesäkuu 2008, 15:33
Rahoittajien ryhmän

Klikkaa hiiren oikealla video levyltä. Onko ominaisuuksia? Tarkista, että se on asetettu corretly.
Old 15 kesäkuu 2008, 15:51
Uusi Jäsen

Hei

En voi kertoa, jos se on asetettu oikein, kaikki mitä pitää saada on subscreens etc. Todella menetyksen mitä tehdä? Videoleike pelaa ok erikseen ja PP on ok erikseen vain kallistuksen saada videoleikkeen osaksi PP?
Old 15 kesäkuu 2008, 23:19
Uusi Jäsen

Hei

Kamppailevat jälleen tänä aamuna videoleikkeen. Videoleikkeen Olen nyt kopioitu työpöydälle, ja se osoittaa, kuin pikakuvakkeen Windows Media Player. Sillä sakkoa tämän. Olen yrittänyt leikata ja liittää se ja kopiointi se kiinni dia mutta että doesnt työtä. Olen myös yrittänyt "lisätty" sitä ehdotti. Jostain syystä se seens lisätä pienten subscreen mutta ei pelata PowerPoint? Voitteko selittää ota mitä minun pitää tarkistaa. suurkiitos
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Videotiedosto Esittely / tiedostomuoto DVD-soitin? jamblebee Multimedia & Codecs 2 6 lokakuu 2009 04:00
Enää Burns yksi Autorun Pdf Esitys Luontipäivämäärä Powerpoint. teennäinen anne Office Suites & Applications 3 22. Jul 2009 11:36
Ehdotetut PowerPoint-esitys ohjelma rashere Office Suites & Applications 1 21. marraskuu 2008 07:26
Linking foorumeilla? :: Aaron:: Web Design, Hosting & SEO 1 7. Huhtikuu 2008 12:00
Linking plasma TV tietokoneeseen robina80 Rautatavaran Chat 4 23. Jan 2008 11:20
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.