![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi All Ensimmäinen säiettä, apuanne erittäin suuressa arvossa. Minulla on PowerPoint-esitys DVD joka on videoleikkeitä sitä. PowerPoint-diaesityksen on dioja, jossa on kuva, jossa lyhyt (15 sek) videoleikkeen olisi mutta videoita, jotka ovat samalla DVD ilmeisesti on "sidoksissa" on PowerPoint-esitys. Miten voin tehdä tämän kiitos. PS: En ole kovin PC teknisiä. kiitos. |
|
| |||
| |||
| Onko DVD: lle? Jos niin voit kopioida sen suoraan tietokoneellesi. Sitten inbed ne osoittavat. |
|
| |||
| |||
| Hei suurkiitos tällainen nopea vastaus. Kyllä, videoleikkeitä ja PP-tiedosto ovat samassa dvd mutta videoleikkeet erillinen PowerPoint-esitys tiedosto. Minulla on kopioitu DVD onto minun tietokone ja kannettava tietokone, mutta miten inbed video clips osaksi diasarjan? Pahoittelut siitä, että hän on niin tiheä. suurkiitos |
|
| |||
| |||
| Oletan, että tiedostot ovat nyt. Avi-tai mpeg? Luo dia, tai jos sinulla on exsisting dia haluat sitä. Siirry Lisää yläreunassa. Olisi Elokuvat ja ääniä. Klikkaa tästä. Tämän jälkeen saat esiin ikkunan voit löytää sijainti videon. Sitten lisätä sitä. Yksinkertaista se on:) |
|
| |||
| |||
| Paljon kiitoksia kyllä Lisätään sen dian, joka on jo esitys teitä neuvonut mutta se ei soi. Vaikuttaa siltä, luoda hiukan osa dia ja sitten ei tapahdu mitään? |
|
| |||
| |||
| Oletko johti näytä vielä? Onko sinulla napsauttamalla tai paina avain sen valua kun olet Show? |
|
| |||
| |||
| kyllä olen yrittänyt käyttää sen napsauttamalla mutta mitään iloa? |
|
| |||
| |||
| Klikkaa hiiren oikealla video levyltä. Onko ominaisuuksia? Tarkista, että se on asetettu corretly. |
|
| |||
| |||
| Hei En voi kertoa, jos se on asetettu oikein, kaikki mitä pitää saada on subscreens etc. Todella menetyksen mitä tehdä? Videoleike pelaa ok erikseen ja PP on ok erikseen vain kallistuksen saada videoleikkeen osaksi PP? |
|
| |||
| |||
| Hei Kamppailevat jälleen tänä aamuna videoleikkeen. Videoleikkeen Olen nyt kopioitu työpöydälle, ja se osoittaa, kuin pikakuvakkeen Windows Media Player. Sillä sakkoa tämän. Olen yrittänyt leikata ja liittää se ja kopiointi se kiinni dia mutta että doesnt työtä. Olen myös yrittänyt "lisätty" sitä ehdotti. Jostain syystä se seens lisätä pienten subscreen mutta ei pelata PowerPoint? Voitteko selittää ota mitä minun pitää tarkistaa. suurkiitos |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Videotiedosto Esittely / tiedostomuoto DVD-soitin? | jamblebee | Multimedia & Codecs | 2 | 6 lokakuu 2009 04:00 |
| Enää Burns yksi Autorun Pdf Esitys Luontipäivämäärä Powerpoint. | teennäinen anne | Office Suites & Applications | 3 | 22. Jul 2009 11:36 |
| Ehdotetut PowerPoint-esitys ohjelma | rashere | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 07:26 |
| Linking foorumeilla? | :: Aaron:: | Web Design, Hosting & SEO | 1 | 7. Huhtikuu 2008 12:00 |
| Linking plasma TV tietokoneeseen | robina80 | Rautatavaran Chat | 4 | 23. Jan 2008 11:20 |
| Thread Tools | |
| |