mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Koppeling van een video naar een powerpoint presentatie

Reply

Thread Tools
Old 15 jun 2008, 15:01
Nieuw Lid Fractie

Hi All

Mijn eerste draad, uw hulp zeer gewaardeerd.

Ik heb een powerpoint presentatie dvd die videoclips op het als goed. De powerpoint diapresentatie heeft dia's met een foto waar het kort (15 sec) videoclip moet worden, maar de video's die op dezelfde DVD blijkbaar moeten worden "gekoppeld" aan de powerpoint presentatie. Hoe doe ik dit graag. PS: Ik ben niet erg technisch pc.

hartelijk dank.
Old 15 jun 2008, 15:05
Donor Groep

Is het op DVD? Als dat zo is kunt u kopiëren naar uw computer. Dan inbed in de show.
Old 15 jun 2008, 15:11
Nieuw Lid Fractie

Hoi

hartelijk dank voor dit snelle antwoord.

Ja, de videoclips en PP-bestand op dezelfde DVD, maar de videoclips worden apart naar de powerpoint presentatie bestand. Ik heb de DVD gekopieerd naar mijn computer en laptop, maar hoe kan ik inbed de videoclips in de diavoorstelling? Excuses voor het zo dicht.

hartelijk dank
Old 15 jun 2008, 15:20
Donor Groep

Ik neem aan dat de bestanden zijn nu. AVI-of MPEG?

Maak een dia, of als u een exsisting schuif je wilt hem aan.
Ga naar Invoegen langs de bovenkant. Er moet een Films en geluiden. Klik op. Het zal dan verschijnt een venster voor u op zoek naar de locatie van de video. Daarna wordt het. Simpel als dat:)
Old 15 jun 2008, 15:29
Nieuw Lid Fractie

Many thanks

ja ingevoegd op dia die al op de presentatie, zoals u geadviseerd, maar nog steeds niet spelen. Het lijkt een beetje sub schuiven en vervolgens gebeurt er niets?
Old 15 jun 2008, 15:30
Donor Groep

Heb je liep de show nog niet? Heeft u te klikken of druk op een toets om te kunnen draaien als je in de show?
Old 15 jun 2008, 15:32
Nieuw Lid Fractie

ja ik heb geprobeerd om het uit te voeren door te klikken maar geen vreugde?
Old 15 jun 2008, 15:33
Donor Groep

Klik met de rechtermuisknop op de video in de dia. Is er eigenschappen? Controleer goed is ingesteld corretly.
Old 15 jun 2008, 15:51
Nieuw Lid Fractie

Hoi

Ik kan niet zeggen of het correct is ingesteld, alles wat ik krijg steeds is subscreens etc. Echt op een verlies van wat te doen? Videoclip speelt ok apart en PP is ok afzonderlijk net cant get de videoclip in de PP?
Old 15 jun 2008, 23:19
Nieuw Lid Fractie

Hoi

Worstelen vanmorgen weer met de videoclip. De videoclip Ik heb nu gekopieerd naar mijn bureaublad en het toont als een snelkoppeling op windows media player. Het speelt prima op dit punt. Ik heb geprobeerd knippen en plakken en kopiëren naar de schuif, maar dat doesnt werk. Ik heb ook geprobeerd "invoegen" als gesuggereerd. Voor sommige reden seens om een kleinere subscreen, maar nog steeds niet spelen op de powerpoint? Kunt u uitleggen alstublieft wat ik nodig heb om te controleren. hartelijk dank
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.