![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei alle Min første tråden din hjelp meget verdsatt. Jeg har en PowerPoint-presentasjon DVD som har videoklipp på det også. PowerPoint lysbildefremvisning har lysbilder med et bilde der den korte (15 sek) videoklippet skal men videoene som er på samme DVD angivelig være "lenker til PowerPoint-presentasjonen. Hvordan gjør jeg dette, takk. PS: Jeg er ikke veldig PC teknisk. mange takk. |
|
| |||
| |||
| Er det på DVD? I så fall kan du kopiere den til datamaskinen din. Deretter inbed det inn i showet. |
|
| |||
| |||
| Hei mange takk for en slik hurtig svar. Ja det videoklipp og PP-filen er på samme dvd men videoklipp separate til PowerPoint-presentasjonen fil. Jeg har kopiert DVD på min datamaskin og laptop, men hvordan får jeg inbed på videoklipp i lysbildefremvisningen? Unnskyldninger for å være så tett. mange takk |
|
| |||
| |||
| Jeg regner med at filene er nå. Avi eller mpeg? Opprett et lysbilde, eller hvis du har en exsisting lysbildet du vil ha den på. Gå til Sett inn øverst. Det bør være en Movies og lyder. Klikk på det. Det vil da få opp et vindu for å finne plasseringen av video. Deretter setter den. Enkelt er det:) |
|
| |||
| |||
| Mange takk ja satt den på lysbildet som allerede er på presentasjonen som deg informert, men likevel vil ikke spille. Det synes å skape en liten sub lysbilde og deretter skjer det ingenting? |
|
| |||
| |||
| Har du kjørte showet ennå? Må du klikker eller trykker på en tast for å kjøre når du er i showet? |
|
| |||
| |||
| ja jeg har prøvd å kjøre den ved å klikke men ingen glede? |
|
| |||
| |||
| Høyreklikk på video i lysbildet. Er det egenskaper? Sjekk sørge for at det er satt corretly. |
|
| |||
| |||
| Hei Jeg kan ikke si om det er riktig, alt jeg får stadig er subscreens osv.. Virkelig på et underskudd på hva jeg skal gjøre? Videoklippet spilles ok separat og PP ok separat bare skrånende få videoklippet i PP? |
|
| |||
| |||
| Hei Sliter igjen denne morgenen med videoklipp. Videoklippet Jeg har nå kopiert til skrivebordet og viser det som en snarvei på Windows Media Player. Det spiller bra på dette. Jeg har forsøkt klippe og lime den og kopiere den til side, men som ikke fungerer. Jeg har også prøvd "setter" det som blir foreslått. Av en eller annen grunn det seens å legge til en mindre subscreen men likevel ikke spille på powerpoint? Kan du forklare ta det jeg trenger å sjekke. mange takk |