![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hey, jeg køre en web design website, og vi er også vært for folk websteder. Er der et stykke software derude, at jeg kan bruge, som vil tillade mig at indsætte oplysninger om hver enkelt kunde og også gøre det, så det vil advare mig, hvis deres betalingen forfalder til hosting og sådan noget. Jeg har ikke noget imod at skulle betale for software. Tak. David. |
|
| |||
| |||
| Çmon mennesker, er du velkommen til: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Selv Excel kan gøre det hvis du laver en formel, kontrol systemet dato og klokkeslæt mod planlagte betaling tid.
"Jeg elskede P182 så meget, at når min kone's system blev alle støjende og havde brug for alle former for rengøring, jeg købte hende en. Og når jeg havde en kat, jeg købte en P182. De P182 er ikke en kat per se, men det er stadig et glimrende køb. " Mit system: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Er der anywere jeg kan finde de formler, jeg kender nogle til Excel, men im ikke at avancerede .... Tak. David. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min servere køre på Plesk / Viruozzo og og kunder er lykkedes med denne> http://www.parallels.com/uk/products...tion/business/
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Handy Backup Program Sådan håndteres Fuld og Incremental Schedule | Zillah | General Software Chat | 0 | 10 oktober 2009 22:49 |
| Opbygning af et selskab database for alle mine dobbeltrude kunder | craigbenham | General Software Chat | 1 | 10 marts 2009 08:16 |
| Hvilken software er god til at lede varme indtag på min bærbar? | hitman0042 | General Software Chat | 4 | 29 november 2008 15:14 |
| Hvordan kan jeg Buld Business System, Administrer Business System? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| Virkelig underligt problem med kunder PC | Sparkplug | General Hardware Chat | 3 | 21. sep 2006 21:52 |
| Thread Tools | |
| |