![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej, jag kör en web design hemsida, och vi också värd folk webbplatser. Finns det någon mjukvara där ute som jag kan använda som gör det möjligt för mig att lägga till information om varje kund och dessutom göra det så det kommer att varna mig om betalning för hosting och sådana saker. Jag har inget emot att behöva betala för programvaran. Tack. David. |
|
| |||
| |||
| Cmon människor, snälla: D |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Även Excel kan göra detta om du gör en formel som kontrollerar systemets datum och tid mot betalning temne.
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Finns det enligt överenskommelse jag kan hitta formlerna, jag vet en del för Excel, men im inte så avancerat .... Tack. David. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Min servrar körs på Plesk / Viruozzo och och kunder hanteras med den här> http://www.parallels.com/uk/products...tion/business/
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Handy Backup Program Hantera Fullständiga och inkrementella Schedule | Zillah | General Software Chat | 0 | 10 oktober 2009 22:49 |
| Att bygga ett företag databas för alla mina dubbelrutor kunder | craigbenham | General Software Chat | 1 | 10 mars 2009 08:16 |
| Vilka program är bra att hantera värmen intag på min laptop? | hitman0042 | General Software Chat | 4 | 29 november 2008 15:14 |
| Hur kan jag Buld affärssystem, hantera affärssystem? | 597 | General Software Chat | 2 | 3 december 2007 12:30 |
| Verkligen udda problem med kunder PC | Sparkplug | General Hardware Chat | 3 | 21 sep 2006 21:52 |
| Thread Tools | |
| |