![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Windows XP Jeg har fundet OpenOffice 2.3, og jeg kan lide det så meget, er det nu min standardsøgemaskine Word Processor. Problemet er, jeg har tusinder af Lotus WordPro 97 filer, og når jeg eksportere disse som Rich Text Format (*. rtf) og åbne dem i OpenOffice Writer, formateringen er gået tabt, og alle de billeder / grafik er spredt over det hele . Det vil tage for lang tid for mig at starte hver filen igen eller at prøve omformatering dem, når de importeres til OpenOoffice. min Q er: Er der en måde at konvertere Lotus WordPro 97 filer (*. lwp) til OpenOffice Writer filer (*. odt)? |
|
| |||
| |||
| Det er lige meget! Jeg har fundet min egen løsning! ![]() I'll post it nedenfor for andre, der ikke ved, hvordan du gør det: Gem din Lotus 97 filen som "MS Word til Windows 6.0 (*. doc) Men når du indtaster navnet på filen, kan du sætte forlaengelsen" *. xml " Open XML-filen i OpenOffice og gemme denne fil som OpenDocument Text (*. odt) File Konverteret! yay ![]() check out fotoet vedhæftet fil for at se skærmbilleder |
|
| |||
| |||
| nice tip!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur, derfor jeg eksisterer! Jeg tror, at en højere bliver er mig som en signatur ... |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Linux med OpenOffice for P3, 800 MHz | shadydawg | Linux & Alternative OS | 1 | 29. maj 2009 12:51 |
| Thread Tools | |
| |