![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| OS: Windows XP Löysin OpenOffice 2.3 ja pidän siitä niin paljon, nyt on oletusvastausosoitteenani Word Processor. ongelma on siinä, olen tuhansia Lotus WordPro 97 tiedostot ja kun viedä näitä Rich Text Format (*. rtf) ja avaa ne OpenOffice Writer, muotoilu on menetetty ja kaikki kuvat / grafiikka ovat hajallaan koko paikka . Se kestää liian kauan minun aloittaa jokaisen tiedoston uudelleen tai yrittää uudelleen ne kerran tuodaan OpenOoffice. minun Kysymys kuuluu: onko olemassa tapa muuntaa Lotus WordPro 97 tiedostot (*. lwp) on OpenOffice Writer-tiedostot (*. odt)? |
|
| |||
| |||
| Älä välitä! Löysin oma ratkaisu! ![]() I'll post sen alle muille, jotka eivät tiedä, miten se tehdään: Tallenna Lotus 97 tiedosto "MS Word for Windows 6.0 (*. doc) Mutta kun kirjoitat tiedoston nimi, aseta extention" *. xml " Open XML-tiedoston OpenOffice ja tallentaa tämän tiedoston OpenDocument Text (*. odt) Tiedoston Muunnettu! yay ![]() check out valokuvan liitetiedoston ks. ruutukuvia |
|
| |||
| |||
| nice tip!
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |