![]() |
|
|
|||
|
|||
|
Ik heb OpenOffice 2.3 en I like it so much, het is nu mijn standaard Word Processor. Het probleem is, ik heb duizenden Lotus WordPro 97 Bestanden en toen ik deze uitvoer als Rich Text Format (*. rtf) en open ze in OpenOffice Writer, de opmaak verloren is gegaan en alle foto's / graphics zijn verspreid over de plaats . Het duurt te lang voor mij om te beginnen met elk bestand opnieuw of probeer het opnieuw formatteren van hen een keer ingevoerd in OpenOoffice. mijn Q: Is er een manier van omzetten van Lotus WordPro 97 bestanden (*. lwp) naar OpenOffice Writer bestanden (*. odt)? |
|
|
|||
|
|||
|
Maakt niet uit! Ik vond mijn eigen oplossing!
![]() Ik kom na het hieronder voor anderen die niet weten hoe dit te doen: Sla uw Lotus 97 File als "MS Word voor Windows 6.0 (*. DOC) Maar als u de naam van het bestand, plaatst u de extensie" *. xml " Open het XML-bestand in OpenOffice en sla dit bestand op als OpenDocument Text (*. odt) Bestand Omwisselkoers! yay ![]() bekijk de foto te zien koppelingseisen screenshots |
|
|
|||
|
|||
|
leuke tip!