![]() |
|
| |||
| |||
| OS: Windows XP Jeg har funnet OpenOffice 2.3, og jeg liker det så mye, er det nå min standard tekstbehandlingsprogram. Problemet er, jeg har tusenvis av Lotus WordPro 97 filer, og når jeg eksportere disse som Rich Text Format (*. rtf), og åpne dem i OpenOffice Writer, formateringen er brutt og alle bilder / grafikk er spredt over alt . Det vil ta for lang for meg å starte hver fil på nytt, eller å prøve omformatering dem gang importert til OpenOoffice. min Sp er: Finnes det en måte å konvertere Lotus WordPro 97 filer (*. lwp) til OpenOffice Writer filer (*. odt)? |
|
| |||
| |||
| Det gjør ingen ting! Jeg fant min egen løsning! ![]() Jeg skal legge den under for andre som ikke vet hvordan du gjør det: Lagre Lotus 97 filen som MS Word for Windows 6.0 (*. doc) Men når du skriver inn filnavnet, sette forlengelse "*. xml" Open XML-fil i OpenOffice og lagre denne filen som OpenDocument Text (*. odt) Fil Konvertert! yay ![]() sjekk ut bildet vedlegg for å se skjermbilder |
|
| |||
| |||
| flott tips!
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Linux med OpenOffice for P3, 800MHz | shadydawg | Linux og alternative OS | 1 | 29 mai 2009 12:51 |
| Thread Tools | |
| |