vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Makron Toggle korostekynä Etsi-Korvaa Box

Reply

Thread Tools
Old 2 kesäkuu 2009, 14:02
Uusi Jäsen

Default Makron Toggle korostekynä Etsi-Korvaa Box

Useita vuosia sitten, enkä ole varma tämän työskennellyt Word 2003 tai 2000/XP, olin kirjoittanut hyvin "plain Jane" makroa, joka ei tehnyt mitään, mutta vaihtaa korostekynä tilassa. That's all it did. Olen näppäimistö kaveri.

Mikä oli niin mieleenpainuva tästä makro oli se, että se vaihtaa korostekynä valtion jopa haku-korvata ruutuun. No, olen kadottanut makro-ja eivät ole voineet tehdä, koska se tehdä.

Muistan kyllä, että kaikki tein kirjoittaa alkuperäisen makron oli tallentaa näppäimistön kanssa valitun tekstin itse asiakirjaan. Haluan vain toistaa toimintoja näppäinten

Code:
^ H -> Alt-O -> H
on koodi, joka toimii myös valitun tekstin itse asiakirjaan.

Olen valmis opettaa kalastamaan, jos joku voisi kohta minut oikeaan suuntaan.
Reply

Register

Kirjanmerkit

Samanlaisia Threads
Kierre Thread Starter Forum Vastaukset Last Post
Makron Excel tulostaa valitse solut laskentataulukon NothingButProblems Office Suites & Applications 0 16th Jun 2009 17:12
Tarvitsetko Makro asutettava Excel moneybug939 Office Suites & Applications 0 9th Jun 2009 03:12
Excel 2003 SP3 TYÖKIRJA Makro Ohje gramble Office Suites & Applications 0 4th Jun 2009 02:24
Outlook haku-ja Tarkennettu haku ei toimi (yritti uudelleenrakentamisessa indeksi) Psychotron Office Suites & Applications 1 16. Jul 2008 19:22
Tulosta Makro Dj Ram Office Suites & Applications 8 8. Maaliskuu 2008 06:36
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.