![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Useita vuosia sitten, enkä ole varma tämän työskennellyt Word 2003 tai 2000/XP, olin kirjoittanut hyvin "plain Jane" makroa, joka ei tehnyt mitään, mutta vaihtaa korostekynä tilassa. That's all it did. Olen näppäimistö kaveri. Mikä oli niin mieleenpainuva tästä makro oli se, että se vaihtaa korostekynä valtion jopa haku-korvata ruutuun. No, olen kadottanut makro-ja eivät ole voineet tehdä, koska se tehdä. Muistan kyllä, että kaikki tein kirjoittaa alkuperäisen makron oli tallentaa näppäimistön kanssa valitun tekstin itse asiakirjaan. Haluan vain toistaa toimintoja näppäinten Code: ^ H -> Alt-O -> H on koodi, joka toimii myös valitun tekstin itse asiakirjaan. Olen valmis opettaa kalastamaan, jos joku voisi kohta minut oikeaan suuntaan. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Makron Excel tulostaa valitse solut laskentataulukon | NothingButProblems | Office Suites & Applications | 0 | 16th Jun 2009 17:12 |
| Tarvitsetko Makro asutettava Excel | moneybug939 | Office Suites & Applications | 0 | 9th Jun 2009 03:12 |
| Excel 2003 SP3 TYÖKIRJA Makro Ohje | gramble | Office Suites & Applications | 0 | 4th Jun 2009 02:24 |
| Outlook haku-ja Tarkennettu haku ei toimi (yritti uudelleenrakentamisessa indeksi) | Psychotron | Office Suites & Applications | 1 | 16. Jul 2008 19:22 |
| Tulosta Makro | Dj Ram | Office Suites & Applications | 8 | 8. Maaliskuu 2008 06:36 |
| Thread Tools | |
| |