![]() |
|
| |||
| |||
| Im gjør min egen checkbook systemet, og i debiteringen kolonnen jeg ønsker numrene vises i rødt med parentes rundt tall uten å måtte sette -100.00 på som et eksempel. Jeg ønsker å angi belastninger i kolonnen og excel vet det er en negativ og dermed setter det i formatet jeg nevnte. jeg dont ikke vil ha for å bruke - signere for hver belastning. for livet av meg Jeg kan ikke finne ut av dette, formatering cellene med tall dialogboksen doesnt work siden det ser tallene som positive, kan du hjelpe meg. takk på forhånd: be: Excel 2007 btw |
|
| |||
| |||
| Høyreklikk Format Tall kategorien Velg valuta og deretter velge alternativet for negative tall i rødt og parenteser. Klikk OK, og du bør ha den. |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Alle USB-enheter uten uavhengig strømforsyning henger mitt system eller gjøre systemet kjører svært sakte | Lightfoot | General Hardware Chat | 10 | 18 mars 2009 05:48 |
| Gjør nettsiden | antbann | Web Design, hosting & SEO | 6 | 5 januar 2009 06:56 |
| Making Server | ashaiba | Nettverk, modem og VoIP | 6 | 22 desember 2008 21:26 |
| Systemgjenoppretting / system gjenoppretting | ct122592 | Windows-operativsystemer | 1 | 2 januar 2008 18:49 |
| Making My First PC. | Counterstriker | General Hardware Chat | 14 | 20 desember 2007 03:01 |
| Thread Tools | |
| |