![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei, minulla on Windows 2003-palvelimen kanssa yhteisiä, piilotetut kansiot käyttäjille. Ne yhteyden kautta kirjautumiskomentosarja. Ongelmana on, että kun käyttäjä avaa mitään pääsyä 2003 tietokanta se avaa pääsyn mutta ei tietokantaan, se hidastaa kpl alas, ne menettävät yhteyden palvelimeen, ja useimmissa tapauksissa palvelin jäätyä ja tarvitsevat rebooted. lukitusvipua asiakirjoista ilmenee, kun yritän avata, jos tämä olisi ollut mitään tekemistä sen kanssa. On erittäin turhauttavaa. Olen yrittänyt eri verkko-kytkin, mutta samaan tulokseen tapahtuu. Kaikki apu olisi tervetullutta. Kiitos |
|
| |||
| |||
| voit seurata verkkoyhteyden ja katsoa, kuinka paljon liikennettä kulkee välillä palvelimen ja PC: llä?
__________________ Uskon allekirjoituksen, siksi olen olemassa! Uskon, että korkea että on minulle allekirjoituksen ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Käytätkö mitään palomuuriohjelmisto? Oletan, tämä on sitä, mitä yritämme tehdä http://office.microsoft.com/en-us/ac...408601033.aspx Se on vain todellinen TE-tiedosto, joka on palvelin, ei Database Server?
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Access 2007 Cant avaa jokin tiedosto | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 lokakuu 2009 02:05 |
| XP & Vista, Jaettu C: Drive | Katana | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 16th Jun 2009 03:08 |
| Ei voi käyttää jaettuja kansioita kautta langaton yhteys | Ballnplaya | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 1 | 15th Jun 2009 06:13 |
| Microsoft Access Windows 98 | alanturner81 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 31. Maaliskuu 2008 12:13 |
| Microsoft Access Troubles | tiikeri Bowden | Office Suites & Applications | 1 | 11. Jan 2008 08:11 |
| Thread Tools | |
| |