![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, jeg har en Windows 2003 Server med delt, skjulte mapper for brukerne. Det kobles til via et påloggingsskript. Problemet er at når en bruker åpner noen tilgang 2003 database åpnes det adgang, men ikke i databasen, det bremser PCen ned, de mister sin kobling med serveren og i de fleste tilfeller vil serveren fryser og må startes på nytt. den låsing fil når jeg prøver å åpne, hvis det skulle ha noe å gjøre med det. Det er veldig frustrerende. Jeg har prøvd et annet nettverk bytte men det samme resultatet oppstår. Eventuelle hjelpe ville være verdsatt. Takk |
|
| |||
| |||
| kan du overvåke nettverkstilkobling og se hvor mye trafikk som passerer mellom server og PC?
__________________ Jeg tror jeg er en signatur derfor jeg eksisterer! Jeg tror en høyere som har meg som en signatur ... |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er du bruker en brannmur? Jeg antar at dette er hva du prøver å gjøre http://office.microsoft.com/en-us/ac...408601033.aspx Det er kun de faktiske DB filen som er på serveren, ikke en database server?
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Microsoft Access 2007 Cant Åpne alle filer | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 oktober 2009 02:05 |
| XP og Vista, Delt C: Drive | Katana | Windows-operativsystemer | 3 | 16 juni 2009 03:08 |
| Får ikke tilgang til delte mapper via trådløs forbindelse | Ballnplaya | Nettverk, modem og VoIP | 1 | 15 juni 2009 06:13 |
| Microsoft Access på Windows 98 | alanturner81 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 mars 2008 12:13 |
| Microsoft Access Troubles | tiger Bowden | Office Suites & Applications | 1 | 11 januar 2008 08:11 |
| Thread Tools | |
| |