![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg har for nylig lært at anvendes MicrosoftAccess og selv om jeg har brugt det kognitive værktøjer på nettet, som Microsoft Jeg er stadig lidt tabt med nogle ting. Jeg forsøger at udvikle en uddannelse / kvalifikationer database, hvor jeg gerne vil søge efter personer med bestemte kvalifikationer angivelse kvalifikation og omvendt søger efter medarbejderens detaljer og individuelle kvalifikationer, der angiver deres navn. Er det muligt at være i stand til at producere rullemenuer på anmodning, hvor værdierne i rullemenuen overføres til den ønskede placering (ex forespørgsler og formularer). Også er det muligt at åbne forespørgsler / former, der kræver specifikation (for eksempel som et wild card til kriterierne i forespørgsler), hvor specifikationerne er knyttet direkte til en sammenkædet form uden kræver gentagen skrive? Enhver hjælp vil være meget værdsat |
|
| |||
| |||
| Du kan udfylde en rulleliste via kode (VBA) eller fra en look-up tabel. Du kan tage indholdet af en hvilken som helst tekst boks eller drop-down-og foder, der i nogen forespørgsel, igen ved hjælp af VBA. Og du kan validere de data, før det bliver videregivet til forespørgslen til at detektere typiske bruger fejl også igen i VBA. EG afvise ikke-numeriske data så klart forkerte eller afvise noget som ikke er en gyldig dato. Men det er et stykke tid siden jeg sidst gjorde det, og uden en kopi af din database til at arbejde fra, kan jeg ikke skrive kode for dig. |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Microsoft Access 2007 Cant Åbn filer | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 oktober 2009 02:05 |
| (Microsoft MN-500 Router) Kan ikke få adgang til Base Station Management Tool | veleron11 | Networking, Modemer & VoIP | 0 | 6. jun 2009 14:02 |
| Problemer blokerer for adgang til visse materielle på Ie8 uden at beskadige All Access | simon1990 | Webbrowsere & FTP Klienter | 2 | 10 april 2009 01:14 |
| Microsoft Access på fælles drev | bigyin | Office Suites & Applications | 2 | 11 august 2008 13:36 |
| Microsoft Access til Windows 98 | alanturner81 | Windows-operativsystemer | 3 | 31 marts 2008 12:13 |
| Thread Tools | |
| |