![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Olen viime aikoina oppinut käyttää MicrosoftAccess ja vaikka olen käyttänyt oppimistyökaluja annetun netto jos Microsoft olen vielä hieman menettänyt joitakin asioita. Yritän kehittää koulutus / pätevyys tietokanta, jonne haluan etsiä ihmisiä, joilla on tietty tutkinto täsmennetään pätevyys ja kääntäen etsivät työntekijän tiedot ja pätevyyksistään täsmennetään heidän nimissään. Onko mahdollista pystyy tuottamaan pudotusvalikkoja pyynnöstä, jossa arvot pudotusvalikkoon siirretään haluttuun paikkaan (ex kyselyt ja lomakkeet). Myös se on mahdollista avata queries / muotoja, jotka edellyttävät eritelmää (esimerkiksi kuin villi kortti kriteerit kyselyt), jossa eritelmät koskevat suoraan linkitettyyn ilman edellyttävät toistettua kirjoittamiseen? Kaikki apu olisi paljon appreciated |
|
| |||
| |||
| Voit asutettava avattavasta kautta koodi (VBA) tai tarkastella laatimista. Voit ottaa sisältö teksti-ruutuun tai avattavasta ja rehujen että mihinkään kysely uudelleen käyttämällä VBA. Ja voit vahvistaa tiedot, ennen kuin se saa siirtynyt kyselyn havaita tyypillinen käyttäjä virheitä myös jälleen VBA. EG hylätä ei-numeeriset tiedot selvästi väärin tai hylätä jotain niin ei ole kelvollinen päivämäärä. Kuitenkin se on jonkin aikaa sen jälkeen, kun viimeksi näin, ja ilman kopio tietokannasta työtä, en voi kirjoittaa koodin sinulle. |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Microsoft Access 2007 Cant avaa jokin tiedosto | sulemanzubidi | Office Suites & Applications | 0 | 15 lokakuu 2009 02:05 |
| (Microsoft MN-500-reititin) ei voi Base Station Management Tool | veleron11 | Verkottuminen, Modeemit & VoIP | 0 | 6. Jun 2009 14:02 |
| Ongelmia estäminen Pääsy Tietyt aineistoa Ie8 vahingoittamatta Kaikki Access | simon1990 | Web-selaimet ja FTP Clients | 2 | 10th Apr 2009 01:14 |
| Microsoft Access yhteisiin ajaa | bigyin | Office Suites & Applications | 2 | 11th Aug 2008 13:36 |
| Microsoft Access Windows 98 | alanturner81 | Windows-käyttöjärjestelmät | 3 | 31. Maaliskuu 2008 12:13 |
| Thread Tools | |
| |