mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Microsoft Access Troubles

Reply

Thread Tools
Old 7 januari 2008, 21:04
Nieuw Lid Fractie

Default Microsoft Access Troubles

Ik heb onlangs geleerd MicrosoftAccess gebruikt en hoewel ik gebruik hebben gemaakt van de leermiddelen op het net van Microsoft Ik ben nog een beetje verloren met sommige dingen.

Ik probeer het ontwikkelen van een opleiding / kwalificaties database waar ik graag op zoek naar mensen met een specifieke kwalificatie met vermelding van de kwalificatie en omgekeerd zoeken naar medewerker details en individuele kwalificaties vermelding van hun naam.

Is het mogelijk te kunnen produceren drop-down menu's op aanvraag, waarin de waarden in de drop-down menu zijn overgebracht naar de gewenste locaties (ex queries en formulieren).

Ook is het mogelijk om zoekopdrachten / formulieren die specificatie (bijvoorbeeld als een wild card voor de criteria in queries), waar de specificaties hebben rechtstreeks betrekking op een gekoppelde vorm zonder dat herhaalde typen?

Eventuele bijstand zou worden zeer gewaardeerd
Old 11 januari 2008, 08:11
Lid Fractie

Default Microsoft Access Troubles

U kunt bevolken een drop-down lijst via code (VBA) of van een look-up tabel.

U kunt de inhoud van een tekstvak of drop-down-en diervoeder dat in een query, wederom met behulp van VBA.

En u kunt valideren van de gegevens voordat het wordt doorgegeven aan de query op te sporen typische gebruiker fouten ook weer in VBA. EG weigeren niet-numerieke gegevens zoals duidelijk iets verkeerd of te verwerpen als niet een geldige datum.

Maar het is een tijdje geleden dat ik dat deed, en zonder een kopie van uw database te werken, ik kan niet schrijven van code voor je.
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Microsoft Access 2007 Cant Open een willekeurig bestand sulemanzubidi Office Suites & Toepassingen 0 15 oktober 2009 02:05
(Microsoft MN-500-router) Kan geen toegang tot Base Station Management Tool veleron11 Netwerken, modems & VoIP 0 Van de 6 juni 2009 14:02
Problemen blokkeert de toegang tot bepaald materiaal op Ie8 zonder All Access simon1990 Web Browsers & FTP Clients 2 De 10 april 2009 01:14
Microsoft Access op de gedeelde schijf bigyin Office Suites & Toepassingen 2 11 aug 2008 13:36
Microsoft Access voor Windows 98 alanturner81 Windows besturingssystemen 3 31 mrt 2008 12:13
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.