![]() |
|
| |||
| |||
| Min IT læreren har nettopp fortalt oss at det er easter egg i Microsoft Office-programmer, for eksempel en Flight Simulator i ord og en pinball spillet i Excel. I'm gonna google dem, og se om jeg kan finne noen. Hvis jeg gjør det jeg skal legge dem her. Har noen av dere funnet noe? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Cool, gi oss beskjed hvis du øye på noen.
| |||
| |||
| http://en.wikipedia.org/wiki/Easter_...osoft_products Type = rand () i Microsoft Word og trykk enter og se hva det gjør. |
|
| |||
| |||
| Mer: Sitat:
Sitat:
|
|
| |||
| |||
| Det siste ( "Bush HID fakta") Kompatibel med hvilken som helst kombinasjon av tegn 4-3-3-5 for eksempel "Mark spiste på fersken" |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Microsoft Office 2007 Word Count utelukkingslisten | tinkerbell | Office Suites & Applications | 5 | 20 mai 2009 12:47 |
| Hvilken Microsoft Office foretrekker du? 2003 eller 2007? | ComputerWorld | Office Suites & Applications | 19 | 9 mars 2009 03:49 |
| Microsoft Office 2007 Hvor store vedlegg kan sendes? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10 nov 2008 15:02 |
| Cant oppdatere Microsoft Office 2007 | Marve | Office Suites & Applications | 3 | 15 juni 2008 06:58 |
| Thread Tools | |
| |