![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Hej Alle,
Jeg forsøger at sende en vedhæftet fil fra MSO 2007, og det bare plejer gå størrelsen på filen er 256 MB, er der en grænse for størrelsen på filen du kan sende med Office? kan nogen give mig nogle gode råd om dette bedes Tak |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Der er ingen grænse for filstørrelsen i Office, men det kunne være din internetudbyder eller webmail har en grænse.
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Betyder det kommer op med en fejl? Hvis det gør, hvad siger den?
|
|||
|
|||
|
Tak for din hurtige reaktion på denne Ill prøve alle de alternativer du har venligt givet mig
|
|
|
|||
|
|||
|
Du er velkommen.
En anden ting at huske på, er .... selvom du var i stand til at sende den vedhæftede fil, du modtager, kan ikke være i stand til at modtage det, som grænser kan anvende til deres internetudbyder eller Webmail eller e-mail-udbyder. Derfor er SendSpace type service er meget udbredt. |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvis det er lige tager lang tid at sende så det kan være spørgsmål;
ISP upload hastigheder er typisk 1/32th af din download hastighed. Så en 8MB forbindelse har en 256KB upload, ca. Hvilket betyder, at du kigger på 20mins at sende eller overføre den til webserveren eller andet sted, hente naturligvis meget, meget hurtigere. Mit system: Hybr! D
|
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
Hvad med at komprimere den vedhæftede fil, som et alternativ? Brug zip eller rar - men afhængigt af den vedhæftede fil indholdet, kan det ikke gøre en stor forskel. SendSpace formodes at være temmelig gode ...
|
|||
|
|||
|
Iv zip op filen og overladt det til at sende over natten, men stadig plejer gå Jeg vil tage et kig på sendspace
|