![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hi Everyone, Olen yrittänyt lähettää liitetiedostoa MSO 2007 ja se vain tapana mennä koko tiedosto on 256 MB on olemassa raja, kuinka suuri tiedosto voit lähettää Office? Voiko kukaan antaa minulle apua tämän please Kiitos |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ei ole rajoitettu, että tiedoston Office, mutta se voisi olla internet-palveluntarjoaja tai webmail on raja.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Onko keksiä virheen? Jos se, mitä siinä sanotaan?
| |||
| |||
| Kiitos nopean vastauksen tähän Ill kokeilla kaikkia vaihtoehtoja sinulla on ystävällisesti antanut minulle |
|
| |||
| |||
| Olet tervetullut. Toinen mielessä on .... vaikka sinulla oli mahdollisuus lähettää liitetiedoston, sinun vastaanottaja ei ehkä voi vastaanottaa sitä, koska raja-arvot voivat koske niiden ISP tai webmail-tai sähköpostipalvelun tarjoajalta. Siksi SendSpace tyyppinen palvelu on laajalti käytössä. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Jos se on vain ottaen kauan lähettää sitten se voi olla kysymys;
ISP upload nopeudet ovat tyypillisesti 1/32th sinun ladata nopeus. Joten 8MB yhteydessä on 256KB ladata noin. Mikä tarkoittaa Selaat 20mins lähettää tai lataa se Web jonnekin, lataa tietysti paljon nopeampaa. My System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Entä komprimoimalla liitetiedoston, joka on vaihtoehto? Käytä zip tai rar - vaikka riippuen liitetiedoston sisällöstä, se ei voi tehdä suurta eroa. SendSpace on tarkoitus olla melko hyvä ...
| |||
| |||
| Iv zip jopa tiedosto ja jätti lähettää yli yön, mutta edelleen tapana mennä aion katsoa sendspace |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Miten Open Email Liitteet Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19th Aug 2009 09:24 |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Microsoft Office Haluatko? 2003 tai 2007? | Computerworldin | Office Suites & Applications | 19 | 9. Maaliskuu 2009 03:49 |
| Cant päivitys Microsoft Office 2007 | marve | Office Suites & Applications | 3 | 15th Jun 2008 06:58 |
| Microsoft Office 2007 Easter Eggs | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5. Joulukuu 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |