![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hallo iedereen, Ik probeer voor het verzenden van een bijlage van MSO 2007 en het gewoon gaan wont de grootte van het bestand is 256 MB is er een limiet aan de grootte van een bestand kunt u met Office? kan iemand me wat hulp op dit aub Bedankt |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Er is geen limiet aan de bestandsgrootte in Office, maar het zou kunnen worden uw ISP of webmail heeft een limiet.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Is zij komen met een fout? Als dat zo is, wat staat er?
| |||
| |||
| Bedankt voor uw snelle reactie op deze Ill proberen alle alternatieven u vriendelijk mij |
|
| |||
| |||
| U bent van harte welkom. Een ander punt in gedachten te houden is .... zelfs als u in staat waren voor het verzenden van het beslag, uw ontvanger mogelijk niet kunnen ontvangen, zoals beperkingen van toepassing kunnen zijn op hun ISP of Webmail of e-mail provider. Dat is de reden waarom de SendSpace type dienst wordt op grote schaal gebruikt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Als het is gewoon een lange tijd te sturen dan kan dit een probleem;
ISP upload snelheden zijn meestal 1/32th van uw download snelheid. Dus een 8MB verbinding heeft een 256KB uploaden, ongeveer. Wat betekent dat u op zoek bent op 20mins te sturen die of uploaden naar het web ergens downloaden natuurlijk veel, veel sneller. Mijn Systeem: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hoe zit het comprimeren van de bijlage, als een alternatief? Gebruik Zip of Rar - hoewel afhankelijk van de koppelingseisen inhoud, kan het niet veel verschil. SendSpace wordt verondersteld vrij goed ...
| |||
| |||
| Iv dichtritsen het bestand en lieten het te sturen 's nachts, maar toch gewoon verder gaan zal ik een kijkje nemen op sendspace |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hoe Open e-mailbijlagen in Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Toepassingen | 0 | 19 aug 2009 09:24 |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Welke Microsoft Office geeft u de voorkeur? 2003 of 2007? | ComputerWorld | Office Suites & Toepassingen | 19 | De 9 maart 2009 03:49 |
| Cant update Microsoft Office 2007 | marve | Office Suites & Toepassingen | 3 | 15 jun 2008 06:58 |
| Microsoft Office 2007 Easter Eggs | PyroTails | Office Suites & Toepassingen | 4 | 5 Dec 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |