![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hei Alle, Jeg prøver å sende et vedlegg fra mso 2007 og den rettferdig wont gå filstørrelsen er 256 MB, er det en grense for hvor stor fil du kan sende med Office? Kan noen gi meg litt hjelp til dette, ta Takk |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det er ingen begrensning på filstorleik i Office, men det kan bli din ISP eller webmail har en grense.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Betyr det komme opp med en feil? Hvis den gjør det, hva står det?
| |||
| |||
| Takk for rask respons på dette Ill prøve alle alternativene du har vennlig gitt meg |
|
| |||
| |||
| Du er velkommen. Et annet punkt å huske på er .... selv om du var i stand til å sende vedlegget mottakeren ikke kan motta den, som grenser gjelder deres ISP eller webmail eller e-leverandøren. Derfor er SendSpace type tjeneste som er mye brukt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvis det er bare å ta lang tid å sende så kan dette være problemet;
ISP opplasting hastigheter er vanligvis 1/32th av nedlastingshastighet. Så en 8MB forbindelse har 256KB laste opp, ca. Som betyr at du ser på 20mins å sende eller laste det opp til web sted, nedlasting åpenbart mye, mye raskere. Min System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hva med å komprimere vedlegget som et alternativ? Bruk Zip eller rar - men avhengig vedlegget innholdet, kan det ikke mye forskjell. SendSpace var ment å være ganske bra ...
| |||
| |||
| Iv zippe filen og forlot det å sende over natten, men fortsatt wont gå Jeg vil ta en titt på sendspace |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Slik åpner e-postvedlegg i Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19 august 2009 09:24 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Hvilken Microsoft Office foretrekker du? 2003 eller 2007? | ComputerWorld | Office Suites & Applications | 19 | 9 mars 2009 03:49 |
| Cant oppdatere Microsoft Office 2007 | Marve | Office Suites & Applications | 3 | 15 juni 2008 06:58 |
| Microsoft Office 2007 Easter Eggs | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5 desember 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |