![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Hej Alla, Jag försöker skicka en bilaga från MSO 2007 och det bara brukar gå storleken på filen är 256 MB är det en gräns för storleken på filen som du kan skicka med Office? Kan någon ge mig lite hjälp på detta tack Tack |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Det finns ingen gräns för filstorlek i Office, men det kan vara din ISP eller webbmailleverantör har en gräns.
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har det kommit fram till ett misstag? Om den gör det, vad betyder det?
| |||
| |||
| Tack för ditt snabba svar på detta Ill prova alla alternativ du har vänligt gett mig |
|
| |||
| |||
| You're welcome. En annan sak att komma ihåg är .... även om du kunde skicka bilagan din mottagare inte kan ta emot den, eftersom begränsningar kan gälla för sin ISP eller Webmail eller e-postleverantör. Det är därför SendSpace typ tjänsten används flitigt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Om det bara tar lång tid att skicka då detta kan vara frågan;
ISP upload hastigheter är oftast 1/32th av din nedladdningshastighet. Så en 8MB sammanhang har en 256KB ladda upp, ungefär. Vilket innebär att du tittar på 20mins att skicka den eller lägga upp den på webben någonstans, hämtar uppenbarligen mycket, mycket snabbare. Mitt System: Hybr! D
|
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Vad sägs om att komprimera kvarstad, som ett alternativ? Använd Zip eller Rar - men beroende på anslutningskraven innehållet, det får inte göra en stor skillnad. SendSpace är tänkt att vara ganska bra ...
| |||
| |||
| Iv zippa upp filen och lämnat den för att skicka över en natt, men ändå brukar gå Jag kommer att ta en titt på sendspace |
![]() |
|
| Komihåglista |
Liknande Trådar | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Senaste Inlägg |
| Hur man öppnar e-postbilagor i Office 2007 | Mike S1 | Office Suites & Applications | 0 | 19 augusti 2009 09:24 |
| Att gå över från Microsoft Office 2007 Outlook på datorn 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Vilka Microsoft Office Föredrar du? 2003 eller 2007? | Computerworlds | Office Suites & Applications | 19 | 9 mars 2009 03:49 |
| Cant uppdatera Microsoft Office 2007 | Marve | Office Suites & Applications | 3 | 15 juni 2008 06:58 |
| Microsoft Office 2007 påskägg | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5 december 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |