![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok aion alkaa kirjoittaa esseen minun tietenkin aion käyttää Microsoft Office 2007 vain ole varma jostakin. Ensimmäinen sivu on alustava joten minun ei tarvitse laskea sanoja luonnosta, mutta kirjallisesti jälkeen ehdotus on wordcounted. Miten voin poistaa sanoja esityksestä niin, että ne eivät kuulu? Sivut on numeroitu, joten sanoja luonnosta saada laskea liikaa. Hope Olen tolkkua. Luonnoksen ja acatual essee on lähetettävä yksi asiakirja. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Miksi ei vain poistaa luonnosta, käynnistä Word Count ja sitten kumota? Etkö valitse kaikki muu ja suorittaa sana count sitten hyvin?
"I loved että P182 niin paljon, että kun vaimoni järjestelmä oli meluisa ja tarvitaan kaikenlaisia puhdistus, ostin hänelle yksi. Sitten, kun halusin kissaa, ostin P182. The P182 ei ole kissan sinänsä mutta se on silti erinomainen ostaa. " My System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Korosta työn haluat sana laskea, alareunassa vasemmalla se sanoa jotain 2560/2700 Ensimmäinen numero on sinulle sanat on korostettu, toinen numero on koko sanaa dokumentti. |
|
| |||
| |||
| Quote:
|
|
| |||
| |||
| OK kiitos! |
|
| |||
| |||
| Kaikki voimassa pistettä, vain yksi vaihtoehto: Voisit Sart pois luonnoksesta ja lopullinen essee erillisinä. Asiak: n, ja sitten kun olet valmis tuoda luonnos osaksi lopullinen essee. Se lisää hieman ylimääräistä vikaantuessaan myös antamalla heille erillinen olet juuri, että ylimääräinen vakuutus |