mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Microsoft Office 2007 Word Count Uitsluiting

Reply

Thread Tools
Old 19 mei 2009, 13:09
Lid Fractie

Ok ik ga beginnen met het schrijven van een essay voor mijn cursus, ik zal het gebruik van Microsoft Office 2007 alleen niet zeker over iets. De eerste pagina is het ontwerp dus ik hoef niet te tellen de woorden in het ontwerp, maar het schrijven nadat het ontwerp zal moeten worden wordcounted. Hoe kan ik om de woorden uit het ontwerp, zodat ze niet zijn opgenomen? De pagina's moeten worden genummerd, zodat de woorden in de ontwerp krijgen tellen ook. Hoop dat ik heb zin.

Het ontwerp en de acatual essay zal worden verzonden als een document.
Old 19 mei 2009, 21:06
Donor Groep

Waarom niet gewoon verwijderen ontwerp, start Word Count en vervolgens ongedaan maken?
Kan je niet gewoon alles selecteren en uitvoeren woord tellen dan ook?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. "

Mijn Systeem: 日夏子

Processor (s):
Core 2 Duo E6400 2.13 -> 3.01ghz
Moederbord:
MSI P6N SLI Platinum LGA 775
RAM Geheugen:
2GB Patriot Extreme Performance
Graphics Card (s):
PNY 8800GTS 320MB
Sound Card:
Sound Blaster Xtremegamer 7.1
Hard Drive (s):
80GB + 500GB
Optische Drive (s):
2x SATA
Case / PSU:
Antec 900 +620 W Aerocool zeroDBA
Koeling:
4x 120mm Yate Loon-200mm + top
Netwerk / Internet:
Qwest
Monitor (s):
Dell 22 "S2209W (1920x1080)
Operating System (s):
Windows XP + 7
Old 20 mei 2009, 06:50
Lid Fractie

Markeer het werk dat u wilt woordentelling, op de linker zij zullen zeggen iets 2560/2700

Het eerste nummer is dat je woorden gemarkeerd, het tweede getal is het totale woorden voor het document.
Old 20 mei 2009, 06:53
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Carbon View Post
Waarom niet gewoon verwijderen ontwerp, start Word Count en vervolgens ongedaan maken?
Kan je niet gewoon alles selecteren en uitvoeren woord tellen dan ook?
Dat klinkt als een goed idee ... verwijderen van het ontwerp en uitvoeren woord tellen en ongedaan maken achteraf. haven; t begon te schrijven essay over CS nog zijn alle op papier nog, maar vandaag of morgen zal starten dan zie hoe het gaat. Kunnen zich hier weer zo niet zeker opnieuw. Ik heb niet gebruikt MO voor en heb niet echt tijd om te spelen aournd met de sttings hetzij als nodig voor het verzenden van essay binnenkort. Oh goed op wards en omhoog.
Old 20 mei 2009, 06:56
Lid Fractie

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Razer View Post
Markeer het werk dat u wilt woordentelling, op de linker zij zullen zeggen iets 2560/2700

Het eerste nummer is dat je woorden gemarkeerd, het tweede getal is het totale woorden voor het document.
OK thanks!
Old 20 mei 2009, 12:47
Donor Groep

Alle geldige punten, nog een optie:

Je kon SART af met het ontwerp en de definitieve essay als afzonderlijke. Doc's, en vervolgens wanneer je klaar bent met het ontwerp van de invoer in de uiteindelijke essay.

Dat zou een beetje extra failsafe ook, doordat ze apart je hebt net dat extra zekerheid
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.