![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok ik ga beginnen met het schrijven van een essay voor mijn cursus, ik zal het gebruik van Microsoft Office 2007 alleen niet zeker over iets. De eerste pagina is het ontwerp dus ik hoef niet te tellen de woorden in het ontwerp, maar het schrijven nadat het ontwerp zal moeten worden wordcounted. Hoe kan ik om de woorden uit het ontwerp, zodat ze niet zijn opgenomen? De pagina's moeten worden genummerd, zodat de woorden in de ontwerp krijgen tellen ook. Hoop dat ik heb zin. Het ontwerp en de acatual essay zal worden verzonden als een document. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Waarom niet gewoon verwijderen ontwerp, start Word Count en vervolgens ongedaan maken? Kan je niet gewoon alles selecteren en uitvoeren woord tellen dan ook?
"Ik hield van de P182 zo dat, wanneer mijn vrouw was al luidruchtig en nodig alle soorten reiniging, kocht ik haar een. En toen wilde ik een kat, ik kocht een P182. De P182 is niet per se een kat, maar het is nog steeds een uitstekende kopen. " Mijn Systeem: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Markeer het werk dat u wilt woordentelling, op de linker zij zullen zeggen iets 2560/2700 Het eerste nummer is dat je woorden gemarkeerd, het tweede getal is het totale woorden voor het document. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
|
|
| |||
| |||
| OK thanks! |
|
| |||
| |||
| Alle geldige punten, nog een optie: Je kon SART af met het ontwerp en de definitieve essay als afzonderlijke. Doc's, en vervolgens wanneer je klaar bent met het ontwerp van de invoer in de uiteindelijke essay. Dat zou een beetje extra failsafe ook, doordat ze apart je hebt net dat extra zekerheid |