![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok Jeg skal begynne å skrive et essay for min selvfølgelig, jeg skal bruke Microsoft Office 2007 bare ikke sikker på om noe. Den første siden er utkastet slik at jeg ikke trenger å telle ord i utkastet, men skriver ETTER utkastet må wordcounted. Hvordan kan jeg fjerne ord fra utkastet slik at de ikke er inkludert? Sidene skal være nummerert, slik at ordene i utkastet få telles også. Håper jeg gjør forstand. Utkastet og acatual essay blir sendt som ett dokument. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Hvorfor ikke bare slette utkast, kjøre Word Count og deretter angre? Kan ikke du bare velge alt annet og kjøre ord teller da også?
"Jeg elsket P182 så mye at når kona system var bråkete og trengte all slags rengjøring, jeg kjøpte henne en. Da jeg ønsket en katt, jeg kjøpte en P182. The P182 er ikke en katt per se, men det er fremdeles et utmerket kjøp. Min System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Marker arbeidet du vil ordet telle, på bunnen igjen det vil si omtrent slik 2560/2700 Det første nummeret du ord uthevet, det andre tallet er totalt ord i dokumentet. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
|
|
| |||
| |||
| OK takk! |
|
| |||
| |||
| Alle gyldige poeng, bare ett alternativ: Du kunne sart med utkastet og endelig essay som separate. Doc's, og når du er ferdig importere utkast til den avsluttende essay. Som vil legge litt ekstra failsafe også, ved å holde dem atskilt du nettopp har fått ekstra forsikring
__________________ "Hvorfor gjorde de [PS3 Slim] kølle med UFO-landing på et rektangel se" --- Nilay Patel; Engadget Ep. 160 |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Word 2007, Ekskludere sider fra ord teller | snowblind | Office Suites & Applications | 8 | 21 mars 2009 13:27 |
| Microsoft Office 2007 Hvor store vedlegg kan sendes? | kaz46 | Office Suites & Applications | 7 | 10 nov 2008 15:02 |
| Cant oppdatere Microsoft Office 2007 | Marve | Office Suites & Applications | 3 | 15 juni 2008 06:58 |
| Microsoft Office 2007 Easter Eggs | PyroTails | Office Suites & Applications | 4 | 5 desember 2007 08:42 |
| Thread Tools | |
| |