![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jag ska börja skriva en uppsats till min kurs, jag kommer att använda Microsoft Office 2007 bara inte säker på något. Den första sidan är förslaget så jag behöver inte räkna orden i förslaget, men att skriva Sedan förslaget kommer att behöva wordcounted. Hur får jag bort orden från utkastet så de ingår inte? Sidorna måste vara numrerade så orden i förslaget få räknas också. Hoppas jag gör bemärkelse. Utkastet och acatual uppsats kommer att skickas som ett dokument. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Varför inte bara radera utkastet köra Ordräkning och sedan ångra? Kan inte du bara väljer allt annat och kör Ordräkning då också?
"Jag älskade P182 så mycket att när min fru: s system var alla bullriga och som behövs för alla typer av städning, jag köpte henne en. Sedan, när jag ville ha en katt, jag köpte ett P182. De P182 är inte en katt i sig, men det är fortfarande ett utmärkt köp. " Mitt System: 日夏子
|
|
| |||
| |||
| Markera det arbete ni vill Ordräkning, längst ner till vänster kommer det att säga något i stil med 2560/2700 Det första numret är du ord, den andra siffran är den totala ord till handling. |
|
| |||
| |||
| Citat:
|
|
| |||
| |||
| OK tack! |
|
| |||
| |||
| Alla giltiga poäng, bara en möjlighet: Du kan SART av med utkastet och sista essän som separata. Doc's och sedan när du är klar import utkastet till den slutliga uppsats. Det skulle lägga lite extra felsäkert också, genom att hålla dem åtskilda du har precis fått den extra garanti |