mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Som Microsoft Office foretrækker du? 2003 eller 2007?

Reply

Thread Tools
Old 3 marts 2009, 12:53
Ny Medlem Gruppen

Ok gutter bare undrende, hvilken version af Office, du foretrækker.
Jeg bruger den klassiske 2003-udgaven, fordi

1 - det er let at bruge og nem at finde værktøjer
2 - Office'07 er svært at bruge som jeg ikke kender det også det er grafisk baseret og kompliceret at bruge.

Hvad med dig?
Old 3 marts 2009, 12:58
Malware-Gruppen

lol - ville ønske, jeg havde valget. Office XP på arbejdspladsen og samme derhjemme. Jeg vil elske at opgradere derhjemme men Finansudvalget vil ikke have noget af det ...

Mit system: Det er alle mine ...

Processor (s):
C2D E6750 2.66Ghz
Bundkort:
Gigabyte P35C-DS3R
RAM Hukommelse:
2 x 1 GB Corsair DDR2 XMS2 PC26400
Grafikkort (r):
GeForce 8600GT
Lydkort:
Creative X-Fi
Harddisk (e):
Maxtor 320 GB
Optisk drev (r):
Pioneer DVD-RW
Sag / PSU:
Antec 900 / Antec TruPower Trio 650
Køling:
Forskellige Antec + Zalman 92mm
Network / Internet:
ASUS Router / VirginMedia
Monitor (s):
LGL226WQ 22 "Widescreen
Operating System (s):
XP Pro SP3
Old 3 marts 2009, 13:36
Redaktør Gruppen

2007 hele vejen rundt for mig.

Jeg er stadig ikke sikker på hvor meget jeg foretrækker det nu selv, ikke har brugt 2003 for så længe.

Tog mig et stykke tid at vænne sig til det, jeg har ganske ligesom Ribbon selvom jeg tror.

Mit system: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Bundkort:
Asus P5Q Pro
RAM Hukommelse:
OCZ 8GB 800 MHz
Grafikkort (r):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Ombord
Harddisk (e):
Langt
Optisk drev (r):
Sony al cheapo en.
Sag / PSU:
Antec tre hundrede
Køling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfælde fans.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Old 3. marts 2009, 14:54
Medlem Gruppen

2003 er gode. men 2007 har flere funktioner og er lettere at bruge, når du har fået den hænge af det!
ser bedre så godt, men Thats ikke ligefrem en kæmpe salgsargument.
Når du har fået den hænge af det, 2007 er langt bedre, efter min mening alligevel
Old 3 marts 2009, 15:15
Ny Medlem Gruppen

Jeg kan ikke være ligeglade med Office 2007. Vi har det på kollegium og som standard mit arbejde åbner om der i stedet for 2003-udgaven. Jeg ved bare ikke få det. Nå sine ikke så kompliceret at bruge de grundlæggende funktioner, men det tager mig længere som Im med at se gennem de forskellige ikoner og tager længere tid. Så jeg skifte til 2003. Så meget nemmere: D bye bye 07:) lol
Old 4. marts 2009, 13:00
Ny Medlem Gruppen

2003 var mere brugervenlige

Men 2007 ser bedre og når du regne ud, hvor alt er den et bedre program.

Det problem, de fleste mennesker har, er at tilpasse sig de forandringer. Jeg hadede 2007, da den først kom ud, men nu er jeg tror sine meget bedre
Old 4 marts 2009, 14:46
Medlem Gruppen

Som alle andre ændringer i programmer og apps. Lidt læring er påkrævet. Jeg voksede op på 97-03, men så snart jeg begyndte at skolen i 2006, her kom 2007. Min skole gennemfører 07, så er det, jeg har taget klasser om. Vel vidende, at 2003 var sandsynligvis lettere, for at opholde sig nuværende og forud for bremse så må man ofre loyalitet over for et produkt og relearn opgraderingen eller udskiftning! Det er Produktlivscyklus baby! LOL

Rick
Old 5 Marts 2009, 11:28
Ny Medlem Gruppen

De kun frigive en ny for at få flere penge Outta dig. Hvis Microsoft har givet mulighed for at købe udgave og derefter opdateret den til nye versioner for par, hvor meget lettere ville vores liv blive
Old 5 Marts 2009, 13:26
Ny Medlem Gruppen

Jeg kan godt lide 2007 bedre, fordi alt er lettere at få adgang til, når blot der er fastlagt. Men jeg dont gerne, hvordan de fjernes udsvingsgrænserne.
Old 5 Marts 2009, 13:52
Redaktør Gruppen

Citat:
Oprindeligt Indsendt af Tom BILLINGTON View Post
Hvis Microsoft har givet mulighed for at købe udgave og derefter opdateret den til nye versioner for par, hvor meget lettere ville vores liv blive
De ligeledes ville ikke gøre nogen penge, så de ville ikke betale der udviklere, og derfor ville der ikke være nogen nye versioner, for i denne verden, er der intet er gratis.

Køber du en vaskemaskine fra supermarkedet, og derefter få årlige opgraderinger gratis til den nyeste model?

Hvis ikke, hvorfor skulle det ikke være anderledes for software?

Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.