![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok gutter bare undrende, hvilken version af Office, du foretrækker. Jeg bruger den klassiske 2003-udgaven, fordi 1 - det er let at bruge og nem at finde værktøjer 2 - Office'07 er svært at bruge som jeg ikke kender det også det er grafisk baseret og kompliceret at bruge. Hvad med dig? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol - ville ønske, jeg havde valget. Office XP på arbejdspladsen og samme derhjemme. Jeg vil elske at opgradere derhjemme men Finansudvalget vil ikke have noget af det ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2007 hele vejen rundt for mig. Jeg er stadig ikke sikker på hvor meget jeg foretrækker det nu selv, ikke har brugt 2003 for så længe. Tog mig et stykke tid at vænne sig til det, jeg har ganske ligesom Ribbon selvom jeg tror.
|
| |||
| |||
| 2003 er gode. men 2007 har flere funktioner og er lettere at bruge, når du har fået den hænge af det! ser bedre så godt, men Thats ikke ligefrem en kæmpe salgsargument. Når du har fået den hænge af det, 2007 er langt bedre, efter min mening alligevel |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke være ligeglade med Office 2007. Vi har det på kollegium og som standard mit arbejde åbner om der i stedet for 2003-udgaven. Jeg ved bare ikke få det. Nå sine ikke så kompliceret at bruge de grundlæggende funktioner, men det tager mig længere som Im med at se gennem de forskellige ikoner og tager længere tid. Så jeg skifte til 2003. Så meget nemmere: D bye bye 07:) lol |
|
| |||
| |||
| 2003 var mere brugervenlige Men 2007 ser bedre og når du regne ud, hvor alt er den et bedre program. Det problem, de fleste mennesker har, er at tilpasse sig de forandringer. Jeg hadede 2007, da den først kom ud, men nu er jeg tror sine meget bedre |
|
| |||
| |||
| Som alle andre ændringer i programmer og apps. Lidt læring er påkrævet. Jeg voksede op på 97-03, men så snart jeg begyndte at skolen i 2006, her kom 2007. Min skole gennemfører 07, så er det, jeg har taget klasser om. Vel vidende, at 2003 var sandsynligvis lettere, for at opholde sig nuværende og forud for bremse så må man ofre loyalitet over for et produkt og relearn opgraderingen eller udskiftning! Det er Produktlivscyklus baby! LOL Rick |
|
| |||
| |||
| De kun frigive en ny for at få flere penge Outta dig. Hvis Microsoft har givet mulighed for at købe udgave og derefter opdateret den til nye versioner for par, hvor meget lettere ville vores liv blive |
|
| |||
| |||
| Jeg kan godt lide 2007 bedre, fordi alt er lettere at få adgang til, når blot der er fastlagt. Men jeg dont gerne, hvordan de fjernes udsvingsgrænserne. |
|
| |||
| |||
| Citat:
Køber du en vaskemaskine fra supermarkedet, og derefter få årlige opgraderinger gratis til den nyeste model? Hvis ikke, hvorfor skulle det ikke være anderledes for software?
__________________ serverguy |