![]() |
| |||||||
| Rekisteröidy | Sivustokartta Spy | Käyttäjälista | Lahjoita | Haku | Today's Posts | Mark Forums Read | Foorumin säännöt |
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok kaverit vain ihmettelevät, mikä versio Office haluat. Käytän klassisen 2003-versio, koska 1 - se on helppokäyttöinen ja yksinkertainen, että löydetään keinot 2 - Office'07 on vaikea käyttää, koska en tunne sitä myös on graafinen perustuva ja monimutkainen käyttää. Entä sinä? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol - haluaa minulla oli valinnanvaraa. Office XP: n työssä ja samaa kotona. I'd love to upgrade kotona, mutta raha-asiainvaliokunta ei ole sitä ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2007 kaikki noin minulle. En ole vielä varma, kuinka paljon mieluummin nyt kuitenkin ole käyttänyt 2003 niin kauan. Kesti jonkin aikaa tottua siihen, en aivan kuten Ribbon vaikka mielestäni.
|
| |||
| |||
| 2003 on hyvä. mutta 2007 on enemmän ominaisuuksia, ja on helpompi käyttää, kun olet saanut riippua siitä! paremmin kuin hyvin, mutta thats ole aivan valtava myyntivaltti. Kun olet saanut riippua siitä, 2007 on selvästi parempi, minun mielestäni joka tapauksessa |
|
| |||
| |||
| En voi olla vaivautunut Office 2007. Olemme sen kollegion ja oletusarvoisesti työssäni avaa siellä sijaan vuoden 2003 versio. En vain saada se. No se ole niin hankala käyttää perusosia, mutta se tekee minulle enää Im tarvitsematta käydä läpi eri kuvakkeet ja vie enemmän aikaa. Olen siis siirtyä vuoteen 2003. Niin paljon helpompaa: D bye bye 07:) lol |
|
| |||
| |||
| 2003 oli käyttäjäystävällisemmäksi Kuitenkin 2007 näyttää paremmalta ja kun työtä, jossa kaikki on sen parempaa ohjelmaa. Ongelma useimmat ihmiset ovat mukautuu muutokseen. Inhosin 2007, kun se ensin tuli ulos, mutta nyt mielestäni sen paljon paremmin |
|
| |||
| |||
| Kuten kaikki muutokset ohjelmat ja sovellukset. Hieman oppimiseen tarvitaan. Vartuin on 97-03, mutta kun aloitin koulun vuonna 2006, tästä tuli 2007. Oma koulu toteuttaa 07 niin, että se, mitä olen tehnyt luokkien päälle. Tietäen, että 2003 on luultavasti helpompaa, jotta pysyt ajan ja edessä on hillitä sitten täytyy uhrata uskollisuutta tuotteen ja relearn päivityksen tai korvaava! It's Product Life Cycle baby! LOL Rick |
|
| |||
| |||
| Ne vain release uuden saada lisää rahaa outta sinua. Jos Microsoft saa voit ostaa painos ja sitten päivittänyt sen uudet versiot muutaman kuinka paljon helpompaa olisi elämämme on |
|
| |||
| |||
| Pidän 2007 parempi, koska kaikki on helpommin saatavilla, kun sen vain vahvistettu. Mutta I dont kuten siitä, miten ne poistetaan katteet. |
|
| |||
| |||
| Quote:
Haluatko ostaa pesukone alkaen supermarketista, ja sitten saada vuosittain päivitykset ilmaiseksi uusimman mallin? Jos ei, miksi se ei ole eri ohjelmisto?
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Kirjanmerkit |
Samanlaisia Threads | ||||
| Kierre | Thread Starter | Forum | Vastaukset | Last Post |
| Siirtyminen Microsoft Office 2007 Outlook PC 2 Microsoft Office X Entoutage Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th Jun 2009 15:52 |
| Ei voi avata Asiakirja Tallennettu Office 2007 Open Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5th Mar 2009 11:25 |
| Microsoft Office Excel 2003? | jkamara77 | Office Suites & Applications | 1 | 21. marraskuu 2008 13:31 |
| Cant päivitys Microsoft Office 2007 | marve | Office Suites & Applications | 3 | 15th Jun 2008 06:58 |
| Microsoft Office Basic 2003 | fluffy | General Software Chat | 2 | 10. marraskuu 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |