![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok jongens me af welke versie van Office die u verkiest. Ik gebruik de klassieke versie 2003, omdat 1 - is het gemakkelijk te gebruiken en eenvoudig te vinden hulpmiddelen 2 - Office'07 is moeilijk te gebruiken zoals ik ben niet bekend met het ook is het grafische gebaseerd en complex te gebruiken. Hoe zit het met jou? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol - wou dat ik de keuze had. Office XP op het werk en hetzelfde thuis. I'd love to upgrade thuis, maar de commissie Financiën zal geen enkele van deze ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2007 zijn alle rond voor mij. Ik ben nog steeds niet zeker weet hoeveel ik liever nu al, nog niet gebruikt 2003 voor zo lang. Kostte me een tijdje aan moeten wennen, dat doe ik heel graag de Ribbon al denk ik.
|
| |||
| |||
| 2003 is goed. maar 2007 heeft meer functies, en is gemakkelijker te gebruiken zodra je het onder de knie! ziet er beter uit als goed, maar dat is niet echt een enorm verkoopargument. zodra je het onder de knie, 2007 is beter, naar mijn mening toch |
|
| |||
| |||
| Ik kan niet worden lastig gevallen met Office 2007. We hebben het op school en bij verstek mijn werk opent daar in plaats van de 2003-versie. I just don't get it. Nou zijn niet zo ingewikkeld om de fundamentele kenmerken, maar het kost mij meer als Im na te kijken via de verschillende iconen en neemt meer tijd in beslag. Dus ik switch to 2003. Dus veel makkelijker: D bye bye 07:) lol |
|
| |||
| |||
| 2003 was meer gebruikersvriendelijke Maar 2007 ziet er beter uit en wanneer je werkt, waar alles is het een beter programma. Het probleem dat de meeste mensen hebben zich aanpast aan de verandering. Ik haatte 2007 toen het voor het eerst kwam, maar nu denk ik haar veel beter |
|
| |||
| |||
| Net als alle wijzigingen van programma's en applicaties. Een beetje leren is vereist. Ik ben opgegroeid op 97-03, maar zodra ik begon de school in 2006, hier kwam 2007. Mijn school implementeert 07 dus dat is wat ik heb genomen klassen op. Wetende dat 2003 was waarschijnlijk gemakkelijker, om zijn huidige en komende van de stoep dan een offer moet trouw aan een product en relearn de upgrade of vervanging! Het Product Life Cycle baby! LOL Rick |
|
| |||
| |||
| Ze alleen een nieuwe release voor meer geld weg jij. Als Microsoft toegestaan u te kopen uitgave en vervolgens bijgewerkt met nieuwe versies voor enkele hoeveel makkelijker zou ons leven worden |
|
| |||
| |||
| Ik hou van 2007 beter, want alles is makkelijker om toegang te krijgen tot wanneer zijn net aangelegd. Maar I dont like hoe ze verwijderd van de marges. |
|
| |||
| |||
| Citaat:
Koopt u een wasmachine uit de supermarkt, en dan krijgen jaarlijks gratis upgrades naar de nieuwste model? Zo niet, waarom zou het niet anders voor software?
__________________ serverguy |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC | jjuli | Office Suites & Toepassingen | 0 | 11 jun 2009 15:52 |
| Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 | tolet | Office Suites & Toepassingen | 13 | De 5 maart 2009 11:25 |
| Microsoft Office Excel 2003? | jkamara77 | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 13:31 |
| Cant update Microsoft Office 2007 | marve | Office Suites & Toepassingen | 3 | 15 jun 2008 06:58 |
| Microsoft Office Basic 2003 | pluizig | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 10 nov 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |