![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| Ok folkens bare lurer på hvilken versjon av Office du foretrekker. Jeg bruker den klassiske 2003-versjon, fordi 1 - det er enkelt å bruke og enkle å finne verktøy 2 - Office'07 er vanskelig å bruke som jeg ikke er kjent med det også er det grafiske basert og kompliserte å bruke. Hva med deg? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| lol - skulle ønske jeg hadde valget. Office XP på jobben og samme hjemme. Jeg lyst til å oppgradere hjemme men Finance Committee vil ikke ha noe av det ...
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| 2007 rundt for meg. Jeg er fortsatt ikke sikker på hvor mye jeg ønsker det nå skjønt, ikke har brukt 2003 for så lenge. Tok meg en stund å bli vant til det, jeg gjør ganske like Ribbon men tror jeg.
|
| |||
| |||
| 2003 er gode. men 2007 har flere funksjoner, og er enklere å bruke når du har fått taket på det! ser bedre også, men dvs ikke akkurat en stor selger punkt. Når du har alt under 2007 er vel bedre, etter min mening likevel |
|
| |||
| |||
| Jeg kan ikke bli plaget med Office 2007. Vi har det på høgskolen, og som standard arbeidet mitt åpner på det stedet i 2003 versjonen. Jeg trenger ikke få det. Vel det er ikke så komplisert å bruke de grunnleggende funksjonene, men det tar meg lenger så Im å måtte lete gjennom de ulike ikoner og tar lengre tid. Så bytter jeg til 2003. Så mye enklere: D bye bye 07:) lol |
|
| |||
| |||
| 2003 var mer brukervennlig Men 2007 ser bedre og når du regne ut hvor alt er det et bedre program. Problemet de fleste mennesker har, er å tilpasse seg endringene. Jeg hatet 2007 når det først kom ut, men nå tror jeg det mye bedre |
|
| |||
| |||
| I likhet med alle endringer i programmer og programmer. Litt læring er nødvendig. Jeg vokste opp på 97-03 men når jeg begynte på skolen i 2006, og her kom 2007. Min skole implementerer 07 så er det jeg har tatt klasser på. Visshet om at 2003 var nok enklere, for å holde deg oppdatert og i forkant av fortauskant deretter en må ofre lojalitet til et produkt og relearn oppgraderingen eller erstatning! Det er Produktlivssyklus baby! LOL Rick |
|
| |||
| |||
| De bare ut en ny en for å få mer penger ut deg. Hvis Microsoft tillater deg å kjøpe utgaven og oppdatert den til nye versjoner for noen hvor mye lettere ville livet være |
|
| |||
| |||
| Jeg liker 2007 bedre fordi alt er enklere å få tilgang til når de nettopp lagt ut. Men jeg dont like hvordan de fjernet marginer. |
|
| |||
| |||
| Sitat:
Vil du kjøpe en vaskemaskin fra supermarkedet, og får årlig oppgraderinger gratis til den nyeste modellen? Hvis ikke, hvorfor skal det ikke være noen annen programvare?
__________________ serverguy |