![]() |
|
|||||||
|
![]() |
|
|
Thread Tools |
|
|
|||
|
|||
|
Ok killar undrar vilken version av Office du föredrar.
Jag använder det klassiska 2003 version eftersom 1 - det är lätt att använda och enkel att hitta verktyg 2 - Office'07 är svårt att använda som jag inte känner till det också är det grafiska bygger och komplicerad att använda. Hur är det med dig? |
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
lol - önskar jag hade valet. Office XP på jobbet och samma hemma. Jag skulle älska att uppgradera hemma men Finanskommittén kommer inte att ha något av det ...
|
|
||||||||||||
|
||||||||||||
|
2007 runt för mig.
Jag är fortfarande inte säker på hur mycket jag föredrar det nu dock inte användas 2003 så länge. Det tog mig ett tag att vänja sig vid det, det gör jag ganska liksom Ribbon men jag tror.
|
|
|||
|
|||
|
2003 är bra. men 2007 har fler funktioner och är lättare att använda när du har fått hänga med det!
ser bättre också, men thats inte precis ett stort försäljningsargument. När du har fått det hänger på det, 2007 är väl bättre, enligt min mening ändå
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag kan inte brytt med Office 2007. Vi har den på college och som standard mitt arbete öppnar där i stället för 2003 års version. Jag skulle bara inte få det. Tja det inte så komplicerat att använda de grundläggande funktionerna men det tar mig längre lika Im med att titta igenom de olika ikonerna och tar längre tid. Så jag byta till 2003. Så mycket lättare: D bye bye 07:) lol
|
|
|
|||
|
|||
|
2003 var mer användarvänligt
Men 2007 ser bättre och när du reda på var allt är det ett bättre program. Problemet de flesta människor har en anpassning till ändringen. Jag hatade 2007 då den först kom ut men nu tror jag det mycket bättre |
|
|
|||
|
|||
|
Precis som alla ändringar i program och apps. Lite lärande krävs. Jag växte upp på 97-03 men när jag började skolan 2006, här kom 2007. Min skola genomför 07 så det är vad jag har tagit lektioner på. Vet att 2003 var nog lättare för att hålla nuvarande och före den bromsa sedan en måste offra lojalitet till en produkt och LÄRA OM uppgraderingen eller utbyte! It's Product Life Cycle baby! LOL
Rick |
|
|
|||
|
|||
|
De bara släppt en ny för att få mer pengar ur dig. Om Microsoft får dig att köpa utgåva och sedan uppdateras den till nya versioner för några hur mycket enklare skulle våra liv vara
|
|
|
|||
|
|||
|
Jag gillar 2007 bättre eftersom allting är lättare att få tillgång till när det bara anges. Men jag dont vilja hur de tagit bort marginaler.
|
|
|
|||
|
|||
|
Citat:
Vill du köpa en tvättmaskin från snabbköpet och sedan få årliga uppgraderingar gratis till den senaste modellen? Om inte, varför skulle det inte vara annorlunda för programvara?