![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... Vista? Jeg vil være at få en bærbar computer med Windows Vista Home Edition på det, men på min skole, de kun har Windows XP. Nu, hvis jeg arbejder på et dokument i Office på skolen (eller på min laptop,) kan jeg gemme den på min USB og tage den til et andet sted og være i stand til at arbejde på det med noget problem? Venligst og tak! |
|
| |||
| |||
| afhænger af, hvilken version af Office, du har, og hvad du skolen har, hvis den version er ikke til gamle vil konvertere, håber det er bagud kompatibelt?? |
|
| |||
| |||
| Det vil afhænge af, hvilken version af Office skolen og din computer bruger. Hvis du har Office 2007, men skolen har Office 2003, Office XP (ikke det samme som Windows XP) eller Office 2000, dokumentet skal gemmes i kompatibilitetstilstand (. Doc i stedet for. Docx). Hvis både computeren og skolens computer har samme version af Office, behøver du ikke at bekymre sig om compatibilty spørgsmål. |
|
| |||
| |||
| OpenOffice Org (gratis software) - bruge denne software og gemme i Office 2003 *. doc format. Det er læst everywere. www.openoffice.org |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows omfatter ikke Office, det er adskilt, og det afhænger af den version af Office du både har ikke Windows, om det er på tværs kompatibel eller ej.
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Windows ikke fungerer og Microsoft Office | Bruxelles | Virus, Spyware & Sikkerhed | 7 | 21 September 2009 12:35 |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Vent venligst, mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home og Student 2007 | mikelebus | Office Suites & Applications | 2 | 30 juni 2009 04:12 |
| Bevæger sig fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11th May 2009 15:52 |
| Er åbent kontor kompatibel med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21. nov 2008 08:13 |
| Thread Tools | |
| |