![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... Vista? Jeg skal få en bærbar datamaskin med Windows Vista Home Edition på det, men på min skole, de har bare Windows XP. Nå hvis jeg arbeider i et dokument på Office på skolen (eller på min laptop,) kan jeg lagre det på min USB og ta det til det andre stedet, og kunne arbeide på det uten problem? Vær og takker! |
|
| |||
| |||
| avhenger av hvilken versjon av Office du har og hva du skolen, hvis versjonen er ikke til gamle vil konvertere, håper den er bakoverkompatibel? |
|
| |||
| |||
| Det vil avhenge av hvilken versjon av Office-skolen og datamaskinen bruker. Hvis du har Office 2007, men skolen har Office 2003, Office XP (ikke det samme som Windows XP) eller Office 2000, vil dokumentet må lagres i kompatibilitetsmodus (. Doc istedenfor. Docx). Hvis både maskinen og skolens datamaskin har samme versjon av Office, trenger du ikke å bekymre deg compatibilty problemer. |
|
| |||
| |||
| OpenOffice Org (fri programvare) - bruk denne programvaren og lagre i Office 2003 *. doc format. Det er lest everywere. www.openoffice.org |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows inkluderer ikke Office, er det separate og det avhenger av hvilken versjon av Office du både har ikke Windows om det er kors kompatibel eller ikke.
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Windows ikke fungerer og Microsoft Office | Brussel | Virus, spionprogrammer og sikkerhet | 7 | 21 september 2009 12:35 |
| Microsoft Releases Windows 7 og Windows Server 2008 R2 | philthomas | Windows-operativsystemer | 0 | 23 juli 2009 01:54 |
| Vent mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home and Student 2007 | mikelebus | Office Suites & Applications | 2 | 30 juni 2009 04:12 |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Er åpent kontor kompatible med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Thread Tools | |
| |