![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| ... Vista? Jag kommer att få en bärbar dator med Windows Vista Home Edition på den, men på min skola, de har bara Windows XP. Nu om jag arbetar på ett dokument i Office i skolan (eller på min laptop,) kan jag spara den på min USB och ta den till annan plats och kunna arbeta på det utan problem? Vänligen och tack! |
|
| |||
| |||
| beror på vilken version av Office du har och vad ni skola har, om den versionen är inte gammal den kommer att konvertera, hoppas att det är kompatibelt bakåt? |
|
| |||
| |||
| Det kommer att bero på vilken version av Office skolan och din dator använder. Om du har Office 2007, men skolan har Office 2003, Office XP (inte samma som Windows XP) eller Office 2000, dokumentet måste sparas i kompatibilitetsläge (. Doc i stället för. Docx). Om både din dator och skolans dator har samma version av Office behöver du inte oroa dig för förenlighet frågor. |
|
| |||
| |||
| OpenOffice Org (gratis programvara) - använda denna programvara och spara i Office 2003 *. doc format. Det är läs everywere. www.openoffice.org |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Windows innehåller inte Office är det separat och det beror på vilken version av Office du både har inte Windows om det är kors kompatibla eller inte.