mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Microsoft Word Hjælp

Reply

Thread Tools
Old 10 December 2007, 20:29
Ny Medlem Gruppen

Default Microsoft Word Hjælp

Jeg har skrevet en række dokumenter i Word fra Office 1997 Suite. Jeg vil brænde disse dokumenter til nogle cd'er, som jeg ville så mail til folk der er interesserede i emnet, jeg har skrevet om. Et af disse dokumenter / filer er omkring 350 sider lange.
Mit spørgsmål er: Nogle af de mennesker, der modtager min CD's måske ikke har Word installeret på deres computere. Vil de være i stand til at læse Word-dokumenter, selvom Word ikke er installeret på deres computere?
Mange tak for enhver hjælp.
Old 11 December 2007, 05:25
Medlem Gruppen

Ja - de burde være i stand til at åbne den i WordPad. Men det afhænger af indholdet af dokumentet. Hvis der er billeder og tabeller i det, kan det ikke fungere.

Det andet alternativ er, hvis de har en compatiable Office-pakke som OpenOffice eller Microsoft Works Word Processor. Du kan omfatte en bærbar version af OpenOffice på din cd, hvis der er tilstrækkelig diskplads. (Det er kun 69.5mb). Det er et gratis open-source Office-pakke. http://portableapps.com/apps/office/openoffice_portable

Lad mig vide, hvilken fremgangsmåde, du tager.
Old 11 December 2007, 06:46
Donor-Gruppen

Jeg er ikke 100% nej, men jeg dont tror, de kan.

Mit system: Edb

Processor (s):
Intel Quad Core Q6600
Bundkort:
ABIT IN9
RAM Hukommelse:
2x 1GB Patriot
Grafikkort (r):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (e):
750 GB indre, 400GB Eksterne
Optisk drev (r):
LG 20x DVD re-forfatter
Sag / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Køling:
Zalman HSF
Network / Internet:
Monitor (s):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 11 December 2007, 09:40
Ny Medlem Gruppen

Mange tak for denne hjælp. Jeg vil tilføje OpenOffice til cd'en med den forståelse, at dette vil gøre det muligt for læserne af cd for at se billeder og tabeller skrevet i Word samt Word tekst.
Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Microsoft Word 2000 - Sekventiel Nummerering dmetria Office Suites & Applications 1 28. maj 2009 15:39
Kan jeg bruge en gammel XP-version af Microsoft Word på min Vista PC bluevin123 General Software Chat 6 10 april 2008 15:53
Microsoft Word Spørgsmål trebor78 Office Suites & Applications 3 12th Dec 2007 07:34
Kan ikke indlæse Microsoft Word MrsR Office Suites & Applications 1 23. sep 2007 16:21
Hjælp Microsoft Word er holdt op med at virke SgtBillcoJD Office Suites & Applications 1 15. sep 2007 09:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.