![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een aantal documenten in Word uit de Office 1997 suite. Ik wil branden deze documenten aan een aantal cd's die ik zou dan mail naar mensen die geïnteresseerd zijn in het onderwerp heb ik geschreven over. Een van deze documenten / bestanden is ongeveer 350 pagina's in de lengte. Mijn vraag is deze: Sommige van de mensen die mijn cd's kunnen niet Word geïnstalleerd op hun computers. Zullen zij in staat zijn om de Word-documenten, hoewel Word niet is geïnstalleerd op hun computer? Hartelijk dank voor alle hulp. |
|
| |||
| |||
| Ja - zij moeten in staat zijn om het te openen in Wordpad. Maar het hangt af van de inhoud van het document. Als er afbeeldingen en tabellen in, kan hij niet werken. Het andere alternatief is als ze een compatiable Office-pakket, zoals OpenOffice of Microsoft Works Tekstverwerker. U kan ook een draagbare versie van OpenOffice op uw CD of er voldoende schijfruimte. (Het is alleen 69.5mb). Het is een gratis open-source Office-suite. http://portableapps.com/apps/office/openoffice_portable Laat me weten welke aanpak je neemt. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ik ben het niet 100% nee, maar ik denk niet dat ze kunnen.
| |||
| |||
| Hartelijk dank voor deze hulp. Ik zal OpenOffice toevoegen aan de cd met het inzicht dat dit zal het mogelijk maken voor de lezers van de cd te bekijken afbeeldingen en tabellen in Word en Word tekst. |