mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Hjelp for Microsoft Word

Reply

Thread Tools
Old 10nde Dec 2007, 20:29
New Member Group

Default Hjelp for Microsoft Word

Jeg har skrevet en rekke dokumenter i Word fra Office 1997 Suite. Jeg vil brenne disse dokumentene til noen CD-er som jeg ville da mail til folk som er interessert i faget jeg har skrevet om. En av disse dokumentene / filene er ca 350 sider i lengden.
Spørsmålet mitt er dette: Noen av de som mottar mine CD-er kanskje ikke har Word installert på datamaskinen. Vil de være i stand til å lese Word-dokumenter selv om Word ikke er installert på maskinene deres?
Takk for hjelp.
Old 11th Dec 2007, 05:25
Medlem Group

Ja - de skal kunne åpne den opp i Wordpad. Men det avhenger av innholdet i dokumentet. Dersom det er bilder og tabeller i det, kan det ikke fungere.

Det andre alternativet er hvis de har en compatiable Office-pakken for eksempel OpenOffice eller Microsoft Works tekstbehandlingsprogram. Du kan inkludere en bærbar versjon av OpenOffice på CD hvis det er nok diskplass. (Det er bare 69.5mb). Det er en fri åpen kildekode Office suite. http://portableapps.com/apps/office/openoffice_portable

La meg vite hvilken metode du tar.
Old 11th Dec 2007, 06:46
Donor Group

Jeg har ikke 100% nei, men jeg dont tror de kan.

Min System: Puter

Prosessor (er):
Intel Quad Core Q6600
Hovedkort:
Abit IN9
RAM-minne:
2x 1GB Patriot
Graphics Card (s):
XFX 8800GTS 320MB
Lydkort:
Harddisk (er):
750GB Internal, 400GB Ekstern
Optisk stasjon (er):
LG 20x DVD re-skribent
Case / PSU:
Enermax Infiniti 650W
Cooling:
Zalman HSF
Nettverk / Internett:
Skjerm (er):
LG 19 "LCD
Operating System (s):
Windows XP Media Center 2005
Old 11th Dec 2007, 09:40
New Member Group

Tusen takk for hjelpen. Jeg vil legge til OpenOffice på CD med den forståelse at dette vil gjøre det mulig for lesere av CD å vise bilder og tabeller skrevet i Word, samt Word tekst.
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.