mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Microsoft Word PDF filkonvertering Problemer; Hvordan deaktiverer jeg? Vennligst hjelp ...

Reply

Thread Tools
Old 5te 2009 Mar, 18:15
New Member Group

Default Microsoft Word PDF filkonvertering Problemer; Hvordan deaktiverer jeg? Vennligst hjelp ...

Jeg har den vanskeligste tid på å finne et svar. Jeg bruker Primo PDF konverter. Det har alltid fungert bra inntil nylig. Når jeg lage pdf noen filkonvertering vinduet kommer opp. Hvordan deaktiverer jeg dette og hva er mitt valg. Takk!
Old 6 mars 2009, 05:50
Donor Group

Default Microsoft Word PDF filkonvertering Problemer; Hvordan deaktiverer jeg? Vennligst hjelp ...

Var du bruker betal-versjonen i sin tid prøveperioden før? Det er alltid en pop-up i gratis versjonen. Hvordan skulle programmet vet hva du vil gjøre? De betaler versjonen lar deg forhåndsangitte felt og eventuelt renner stille.

Vi snakker om den samme programvaren? Det fungerer som en skriverdriver og registrerer alle utskriften utgang til en PDF?

Min System: Tim

Prosessor (er):
Athlon 64 3500 +
Hovedkort:
Asus A8N-VM CSM
RAM-minne:
Corsair PC3200 CL2 DDR-400 2GB
Graphics Card (s):
NVIDIA GeForce 6600 512MB
Lydkort:
Cherry RS 6000 M tastatur
Harddisk (er):
Barracuda.7 + 2x200GB 58MB / s sustain
Optisk stasjon (er):
Samsung DVD-ROM TS-H352
Case / PSU:
Thermaltake Soprano
Cooling:
Stock
Nettverk / Internett:
Telewest 2x20Mb/sec
Skjerm (er):
SXGA flatskjerm
Operating System (s):
Slackware (2.6.27.7) (Fluxbox)
Reply

Register

Hugseliste

Lignende Tråder
Tråd Tråd startet Forum Svar Siste innlegg
Kan jeg bruke en gammel XP-versjon av Microsoft Word på min Vista PC bluevin123 General Software Chat 6 10 april 2008 15:53
Microsoft Word Spørsmål trebor78 Office Suites & Applications 3 12 desember 2007 07:34
Hjelp for Microsoft Word trebor78 Office Suites & Applications 3 11 desember 2007 09:40
Kan ikke laste inn Microsoft Word MrsR Office Suites & Applications 1 23. sep 2007 16:21
Hjelp for Microsoft Word har sluttet å jobbe SgtBillcoJD Office Suites & Applications 1 15nde sep 2007 09:59
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.