![]() |
|
| |||
| |||
| Ik heb een MS Excel-bestand van een vriend. Telkens als ik te bewerken en druk op 'Ctrl + S ", afgezien van het opslaan van het oorspronkelijke bestand, is het maken van een back-up bestand. Is er een manier uit te schakelen de automatische back-up? Ik dank u bij voorbaat. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Ga naar Bestand / Opslaan als / Tools / Algemeen Opties ..... en probeer unticking de "Altijd reservekopie maken" box.
| |||
| |||
| Hi PhilThomas, Thank you so much! U bent erg behulpzaam. |
|
| |||
| |||
| You're welcome |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Videobestand Presentatie / File Format voor een dvd-speler? | jamblebee | Multimedia & Codecs | 2 | 6 oktober 2009 04:00 |
| Hoe te wijzigen Pictogrammen voor bestanden? Niet File Types of mappen, elk apart bestand. | 4D (Fordy (Ford) Ollie | Windows besturingssystemen | 1 | 26 jul 2009 05:10 |
| Hoe kan ik PDF-bestand converteren naar Excel? | Raag | Office Suites & Toepassingen | 1 | 21 nov 2008 14:38 |
| Kan niet verwijderen Verborgen Recycler Bin In Backup File | ApathyKid13 | Algemene programmatuurnoot Chat | 2 | 3rd Dec 2007 01:05 |
| Kunt u bestandsformaat om Windows Media-bestand? | confused21 | Windows besturingssystemen | 1 | 17 nov 2007 03:27 |
| Thread Tools | |
| |