mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

MS Office Student Deal

Reply

Thread Tools
Old 24 april 2008, 04:14
Medlem Gruppen

Default MS Office Student Deal

Saw et par tråde om MS Office Student Edition, så jeg tænkte jeg ville sende denne. Dette er et MS fremme for at få Office Ultimate 2007 for $ 75. Det er for studerende og akademikere kun, tho.

Link:http://www.itsnotcheating.com.au/
Old 24 april 2008, 05:25
Donor-Gruppen

Default MS Office Student Deal

Citat:
Oprindeligt Indsendt af tastyguru View Post
Saw et par tråde om MS Office Student Edition, så jeg tænkte jeg ville sende denne. Dette er et MS fremme for at få Office Ultimate 2007 for $ 75. Det er for studerende og akademikere kun, tho.

Link:http://www.itsnotcheating.com.au/
Der er en Home og Student 3 computer licens til rådighed online for £ 70 - 100, men de fleste studerende vil ikke have brug for mere, end det er i OpenOffice, Som er gratis!

Reply

Register

Bogmærker

Lignende Tråde
Tråd Thread Starter Forum Svar Last Post
Vent venligst, mens Windows konfigurerer Microsoft Office Home og Student 2007 mikelebus Office Suites & Applications 2 30 juni 2009 04:12
HJÆLP venligst: Office 2003 studerende udgave geninstallere problemer lotty26 Office Suites & Applications 1 5. jun 2009 22:51
Geninstallere office home / student Desuden mpenney Office Suites & Applications 1 19 november 2008 08:08
Microsoft ® Office Home og Student 2007 bluevin123 Office Suites & Applications 2 6. apr 2008 11:16
Kontor hjem og student 2007 handthrottle Office Suites & Applications 3 6. okt 2007 09:45
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.

Annoncenetværk baseret på bytteøkonomi ® Copyright © 2000 - 2009 Jelsoft Enterprises Ltd SEO ved vBSEO © 2009, websteds egnethed til webcrawling, Inc.