![]() |
| |||||||
|
![]() |
| | Thread Tools |
|
| |||
| |||
| hallo folk, jeg har installert Office 2007, men ved en feil jeg har slettet viktige filer som jeg dont vite, så derfor Hvordan kan jeg fjerne programvaren? |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Installere det på nytt, og deretter avinstallere det?
| |||
| |||
| Men jeg skrånende husker var jeg lastet den ned fra, men en av min venn har fått en sprekk versjon av Office 2007. Vil det fungere med den?? |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Sitat:
Så du har lastet det ned? Betydning det er en ulovlig kopi. Du vil ikke få noen hjelp på her, med mindre du produsere bevis jeg feil, og det er et legitimt kjøpt stykke programvare.
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Flytte fra Microsoft Office 2007 Outlook på PC 2 Microsoft Office X Entoutage på Mac | jjuli | Office Suites & Applications | 0 | 11 juni 2009 15:52 |
| Ikke kan åpne dokumenter lagret i Office 2007 til Åpne i Office 2003 | tolet | Office Suites & Applications | 13 | 5 mars 2009 11:25 |
| Hjelp MS Office 2007! | shannva | Office Suites & Applications | 18 | 22 januar 2008 10:41 |
| Fjerne powerpt, FrontPage, tilgang fra kontoret 200 | belalugosi | Office Suites & Applications | 4 | 21 nov 2007 15:24 |
| Haster hjelp trengs for Word 2007 | WildDart | Office Suites & Applications | 2 | 24 oktober 2007 17:57 |
| Thread Tools | |
| |