![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg åbnede Word den anden dag. Jeg er brugt til min side, der i midten af skærmen, og i dag, det har taget initiativ til at ændre min side, så den sidder på venstre side af skærmen i stedet for midten. Jeg synes, at dette er irriterende og nogen hjælp regne ud, hvordan man kan sætte det i midten igen ville være dejligt! Jeg har prøvet at sætte den på én side, og masser af mening formater men stadig holder sig til venstre hele tiden! Razer |
|
| |||
| |||
| lægge det synspunkt til udskrift |
|
| |||
| |||
| Uanset, fastsættes det nu = D Udskriv preview kunne have fungeret, men jeg sætte det i webvisning derefter tilbage til normal visning, og alle var godt = D |
![]() |
|
| Bogmærker |
Lignende Tråde | ||||
| Tråd | Thread Starter | Forum | Svar | Last Post |
| Hej Computer Juicers! - Office 2007 Problem | snivijamie | Office Suites & Applications | 3 | 16 december 2008 15:10 |
| Er åbent kontor kompatibel med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21. nov 2008 08:13 |
| Office 2000 Problem | Bayard | Office Suites & Applications | 3 | 20 januar 2008 15:31 |
| Er MS Office XP kompatible med MS Office 2000 | moonbug5 | Office Suites & Applications | 1 | 20 august 2007 06:24 |
| Open Office og Mirco blød kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |