![]() |
|
| |||
| |||
| Ik opende Word op de andere dag. Ik ben gebruikt om mijn pagina wordt in het midden van het scherm en vandaag heeft het op zich om mijn pagina dus het ligt aan de linkerzijde van het scherm in plaats van het midden. Ik vind dit vervelend en eventuele helpen uitzoeken hoe deze te plaatsen in het midden weer zou geweldig zijn! Ik heb geprobeerd om het op slechts enkele pagina en veel oog formaten, maar het nog steeds vast aan de linkerkant de hele tijd! Razer |
|
| |||
| |||
| Zet de weergave in Afdrukvoorbeeld |
|
| |||
| |||
| Geen stof, vaste kopen = D Afdrukvoorbeeld zou hebben gewerkt, maar ik zet hem in het web bekijken vervolgens terug naar de normale weergave en alles was goed = D |
![]() |
|
| Bladwijzers |
Gelijkaardige Draden | ||||
| Draad | Thread Starter | Forum | Antwoorden | Last Post |
| Hallo Computer Juicers! - Office 2007 Probleem | snivijamie | Office Suites & Toepassingen | 3 | 16 dec 2008 15:10 |
| Open Office is compatibel met Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Office 2000 Probleem | Bayard | Office Suites & Toepassingen | 3 | 20 Jan 2008 15:31 |
| MS Office XP is compatibel met MS Office 2000 | moonbug5 | Office Suites & Toepassingen | 1 | 20 aug 2007 06:24 |
| Open Office en Mirco zachte kantoor | ken979 | Office Suites & Toepassingen | 2 | 12 aug 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |