![]() |
|
| |||
| |||
| Jeg åpnet Word den andre dagen. Jeg er vant til min side som er i midten av skjermen, og i dag har tatt det på seg til å endre min side, slik at den sitter på venstre side av skjermen i stedet for i midten. Jeg finner denne irriterende og hjelp finne ut hvordan du setter det i midten igjen ville være fint! Jeg har prøvd å sette den på én side, og mange vise formater, men den fremdeles holder til venstre hele tiden! Razer |
|
| |||
| |||
| sette vise til forhåndsvisning |
|
| |||
| |||
| Uansett, fikset den nå = D Utskriftsvisning kunne ha jobbet men jeg setter den i webvisning deretter tilbake til normal visning, og alle var godt = D |
![]() |
|
| Hugseliste |
Lignende Tråder | ||||
| Tråd | Tråd startet | Forum | Svar | Siste innlegg |
| Hei Computer Juicers! - Office 2007 Problem | snivijamie | Office Suites & Applications | 3 | 16 desember 2008 15:10 |
| Er åpent kontor kompatible med Microsoft Office | pinkypossum001 | Office Suites & Applications | 2 | 21 nov 2008 08:13 |
| Office 2000 Problem | Bayard | Office Suites & Applications | 3 | 20 januar 2008 15:31 |
| Er MS Office XP kompatible med MS Office 2000 | moonbug5 | Office Suites & Applications | 1 | 20 august 2007 06:24 |
| Open Office og Mirco myk kontor | ken979 | Office Suites & Applications | 2 | 12 august 2007 04:22 |
| Thread Tools | |
| |