![]() |
|
| |||
| |||
| Hi, første indlæg her. Fundet et forum på en Google-søgning. Jeg ville bare komme og forhåbentlig få lidt hjælp fra jer her. Når Office 2007 første gang blev frigivet jeg downloadet den retssag, men afinstalleret et par dage senere. For et par dage siden besluttede jeg mig for at hente den igen, da jeg ønskede at bruge Access, så tænkte jeg bare kunne bruge det gennem de 60 dages prøveperiode, glemmer jeg havde allerede haft min 60 dages prøveperiode, når jeg først downloadet. Så jeg fundet denne hjemmeside, som lader dig redigere en fil, og slette to i registreringsdatabasen for at gøre Office arbejde for 60 dage. Men i dag er det holdt op med at virke så det var ligesom en udløbet prøveversion. Jeg undersøgte de filer jeg redigeret og derefter slettes en anden registreringsdatabasefil for det bare i fuld frustration og desperation. Office naturligvis ikke virkede .. Så jeg prøvede at afinstallere, men det bare, siger "Installationsprogrammet kan ikke fortsætte, fordi en påkrævet fil er enten beskadiget eller ikke tilgængelig. Køre installationsprogrammet igen fra den originale kilde disken eller hente sted" Jeg var i stand til at re-installere igen og håbe, det vil fastsætte, hvad der kræves for at afinstallere, men beskeden ovenfor stadig kom op. Så jeg så installeret det på mit mums laptop, eksporteres registreringsdatabasen på en disk og indførte det til mine egne computere registreringsdatabasen .. men det virkede ikke enten. Så mit spørgsmål i grunden er, er der alligevel kan jeg fjerne det? Thanks a lot for eventuelle svar, der kan hjælpe mig! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hej Jeg vil give dig en måde at forhåbentlig afinstallere Office. Men denne form for problem normalt kommer op, når du forsøger at pirat kontor, der gør mig lidt mistænksom. Men din omstændigheder synes reel nok, så jeg vil forsøge. Naviger til C: \ Programmer \ Common Files \ Microsoft Shared \ Office12 \ Office Setup Controller \ Proof.en Find denne sektion Citat:
Så gå til Kontrolpanel -- Tilføj eller fjern programmer Uninstall Office 2007 Det bør gøre det muligt at unistall. Bemærk: Dette er ikke en måde at modvirke anti piratkopiering foranstaltninger Microsoft lægger på deres produkter. Det vil ikke forlænge forsøget på nogen måde, men blot gør det muligt at unistalled. Nu er det op til dig, hvad du gør. Du kan forsøge at installere forsøget igen, men det vil formentlig sige, at du har opbrugt din fritid. Den eneste mulighed er at købe en gyldig kopi.