vähemmän oman pääoman

Magazine
Go Back   Tietokone Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Office 2007 auttaa

Reply

Thread Tools
Old 25 tammikuu 2008, 16:55
Uusi Jäsen

Default Office 2007 auttaa

Hei, ensimmäinen viesti täällä. Löytyi foorumin Google-haku. Halusin vain tulla ja toivottavasti saamme hieman apua te täällä.

Kun Office 2007 on ensimmäistä kertaa julkaissut imuroin oikeudenkäyntiä, mutta uninstalled pari päivää myöhemmin.

Muutama päivä sitten päätin ladata sen uudelleen, koska halusin käyttää Access, niin mielestäni voisi vain käyttää sitä kautta 60 päivän kokeiluversio, unohtamatta olin jo ollut minun 60 päivän kokeiluversio, kun haluan ensin ladataan. Joten löysin tämän sivuston, joka avulla voit muokata tiedoston, ja poistaa kaksi rekisterin tehdä Office työtä varten 60 päivän kuluessa. Mutta nykyään se enää toimi, joten oli aivan kuten vanhentunut kokeiluversio.

Tarkistin tiedostot I edited ja sitten poistettu toinen rekisteritiedoston sillä vain täysin turhautumista ja epätoivoa. Office tietenkin ei toiminut .. Siksi olen yrittänyt poistaa, mutta se vain kertoo

"Asennus ei voi jatkua, koska vaadittava tiedosto on viallinen tai se ei ole saatavilla. Suorita asennusohjelma uudelleen alkuperäisestä lähteestä levyn tai lataa sijainti"

Olin ehkä uudelleen asentaa uudelleen, ja toivoi, se vahvistaa, mitä se tarvitsee poistaa, mutta viesti edellä vielä tuli. Joten asentaa sitä omassa euroalueen sektoreihin kannettava tietokone, viedään rekisteriin onto levylle ja tuotu sen oman tietokoneen rekisterin .. mutta se ei toiminut joko.

Joten kysymykseni pohjimmiltaan on, onko tapauksessa voin poistaa sen?

Kiitos paljon kaikista vastauksista, joka voi auttaa minua!
Old 26 tammikuu 2008, 17:21
Moderator Group

Default Office 2007 auttaa

Hei

Aion antaa teille tapa toivottavasti poistaa Office. Kuitenkin tällainen ongelma yleensä tulee esiin, kun yrität merirosvo toimisto, joka tekee minut hieman epäilyttäviä. Mutta olosuhteet näyttävät todellista niin aion yrittää.

Navigoi
C: \ Program Files \ Common Files \ Microsoft Shared \ Office12 \ Office Setup Controller \ Proof.en

Etsi tämä osa
Quote:
</ Ajankohtaista>
<Feature Id="SetupControllerFiles" Cost="1248">
<OptionRef Id="AlwaysInstalled"/>
</ Ajankohtaista>
<Feature Id="SetupXmlFiles" Cost="1248">
<OptionRef Id = "NeverInstalled"/>
</ Ajankohtaista>
</ Package>
Muuta NeverInstalled on AlwaysInstalled

Sitten mene Ohjauspaneeli -- Lisää tai poista sovellus -

Uninstall Office 2007

Tämän pitäisi antaa sen unistall.

Huomaa: Tämä ei ole tapa vastustaa anti laittoman kopioinnin estämiseksi Microsoft asettaa niiden tuotteita. Se ei laajentaa oikeudenkäyntiä millään tavalla, vain jotta se voidaan tarvittaessa unistalled.

Nyt on teille, mitä te teette. Voit kokeilla asentaa oikeudenkäyntiä jälleen, mutta se todennäköisesti sanoa, että olet käyttänyt vapaa-aikaa. Ainoa vaihtoehto on ostaa voimassa kopio.

My System: Eclipse

Processor (s):
Intel c2d E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Emolevy:
Asus P5Q Pro
RAM-muisti:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Äänikortti:
Laivaostoksista
Kiintolevy (t):
Vast
Optinen asema (t):
Sony al cheapo yksi.
Asia / PSU:
Antec Three Hundred
Jäähdytys:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tapauksessa faneja.
Network / Internet:
Titan ADSL
Monitor (t):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.