mindere aandelenkarakter

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Toepassingen

Register

Office 2007 helpen

Reply

Thread Tools
Old 25 januari 2008, 16:55
Nieuw Lid Fractie

Default Office 2007 helpen

Hoi, eerste post hier. Gevonden het forum over een Google-zoekopdracht. Ik wilde alleen maar kom op, en hopelijk krijgt een beetje hulp van jullie hier.

Wanneer Office 2007 voor het eerst werd vrijgegeven Ik downloadde het proces, maar verwijderde een paar dagen later.

Een paar dagen geleden heb ik besloten om u deze opnieuw downloaden als ik wilde gebruiken Access, dus dacht dat ik kon gewoon gebruiken door middel van de 60 dagen op proef, vergeet ik al mijn 60 dagen op proef toen ik voor het eerst gedownload. Dus vond ik deze website die u een bestand te bewerken, verwijderen en twee in het register te maken Office werkzaamheden voor de 60 dagen. Maar vandaag gestopt met werken dus het is net als een verlopen trial versie.

Ik heb de bestanden die ik bewerkt en vervolgens een ander register geschrapt bestand voor het gewoon in complete frustratie en wanhoop. Bureau uiteraard niet werkte .. Dus ik probeerde te verwijderen, maar het zegt iets

'Setup kan niet doorgaan omdat een vereist bestand is beschadigd of niet beschikbaar is. Voer Setup opnieuw vanaf de oorspronkelijke bron schijf of download locatie "

Ik kon weer opnieuw installeren en hopen dit zou vaststellen wat het ook nodig om het programma te verwijderen, maar het bericht nog steeds boven kwam. Dus ik vervolgens geïnstalleerd op mijn moeders laptop, uitgevoerd van het register op een schijf en ingevoerd in mijn eigen computers register .. maar het werkte niet beide.

Dus mijn vraag is eigenlijk, is er toch ik kan verwijderen?

Bedankt voor eventuele antwoorden dat kan me helpen!
Old 26 januari 2008, 17:21
Moderator Groep

Default Office 2007 helpen

Hoi

Ik geef u een manier om hopelijk verwijderen Bureau. Echter, dit soort problemen meestal komt als je probeert te piraat kantoor dat maakt me enigszins verdacht. Maar uw omstandigheden lijken echt genoeg, dus ik zal het proberen.

Navigeer naar
C: \ Program Files \ Common Files \ Microsoft Shared \ Office12 \ Office Setup Controller \ Proof.en

Zoek deze sectie
Citaat:
</ Feature>
<Feature Id="SetupControllerFiles" Cost="1248">
<OptionRef Id="AlwaysInstalled"/>
</ Feature>
<Feature Id="SetupXmlFiles" Cost="1248">
<OptionRef id = "NeverInstalled"/>
</ Feature>
</ Package>
Veranderen NeverInstalled aan AlwaysInstalled

Ga vervolgens naar Control Panel -- Software

Verwijderen Office 2007

Dat moet toelaten om unistall.

Noot: Dit is niet een manier om de anti piraterij maatregelen Microsoft legt op hun producten. Het zal niet de proef op enigerlei wijze, slechts mogelijk te maken unistalled.

Nu is het aan jou wat je doet. U kunt proberen om het proces opnieuw te installeren, maar het zal waarschijnlijk zeggen dat je hebt gebruikt van uw vrije tijd. De enige optie is de aankoop van een geldig kopiëren.

Mijn Systeem: Eclipse

Processor (s):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Moederbord:
Asus P5Q Pro
RAM Geheugen:
OCZ 8GB 800MHz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Sound Card:
Onboard
Hard Drive (s):
Uitgestrekt
Optische Drive (s):
Sony al een Cheapo.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Koeling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 geval fans.
Netwerk / Internet:
Titan ADSL
Monitor (s):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register

Bladwijzers

Gelijkaardige Draden
Draad Thread Starter Forum Antwoorden Last Post
Office 2007 Beperkingen aresnalfc E-mail, VoIP & IM Overleg 1 7 september 2009 06:29
Verhuizen van Microsoft Office Outlook 2007 op PC 2 Microsoft Office X Entoutage op MAC jjuli Office Suites & Toepassingen 0 11 jun 2009 15:52
Kan Niet Open Document Opgeslagen in Office 2007 te openen in Office 2003 tolet Office Suites & Toepassingen 13 De 5 maart 2009 11:25
Cant Office 2007 verwijderen mukz Office Suites & Toepassingen 4 26 feb 2008 11:25
Help MS Office 2007! shannva Office Suites & Toepassingen 18 22 Jan 2008 10:41
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.