mindre egenkapital

Magazine
Go Back   Computer Juice > Computer Software > Office Suites & Applications

Register

Office 2007 hjelp

Reply

Thread Tools
Old 25th 2008, 16:55
New Member Group

Default Office 2007 hjelp

Hei, første post her. Funnet forumet på et Google-søk. Jeg ville bare komme på, og forhåpentligvis få litt hjelp fra dere her.

Når Office 2007 ble først utgitt jeg lastet ned rettssaken, men avinstallert et par dager senere.

Et par dager siden bestemte jeg meg for å laste det ned igjen så jeg ønsket å bruke Access, så tenkte jeg bare kunne bruke det gjennom 60 dagers prøveversjon, glemmer jeg hadde allerede hatt min 60 dagers prøveversjon når jeg først lastet ned. Så jeg fant dette nettsted som lar deg redigere en fil, og slett to i registret for å gjøre Office arbeid for 60 dager. Men i dag stoppet fungerer slik det var akkurat som en utløpt prøveversjon.

Jeg sjekket filene jeg redigert og slettet en registerfil for det bare full frustrasjon og desperasjon. Office selvfølgelig ikke fungerte .. Så jeg prøvde å avinstallere det bare sier

"Installasjonsprogrammet kan ikke fortsette fordi en nødvendig fil er enten ødelagt eller ikke tilgjengelig. Kjør installasjonsprogrammet på nytt fra den opprinnelige kilden plate eller nedlasting plassering"

Jeg var i stand til å re-installere på nytt og håper dette vil løse hva det nødvendig å avinstallere, men meldingen ovenfor likevel kom opp. Så jeg deretter installert den på min mødre bærbar eksportert registret på en disk og importerte den i mine egne datamaskiner registret .. men det fungerte ikke heller.

Så spørsmålet mitt utgangspunktet er, er det likevel jeg kan avinstallere det?

Tusen takk for alle svar som kan hjelpe meg!
Old 26th 2008, 17:21
Moderator Group

Default Office 2007 hjelp

Hei

Jeg skal gi deg en måte å forhåpentligvis avinstallere Office. Men denne type problemer vanligvis kommer opp når du prøver å pirat kontor som gjør meg litt mistenksom. Men omstendigheter virker ekte nok, så jeg vil prøve.

Naviger til
C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Microsoft Shared \ Office12 \ Office Setup Controller \ Proof.en

Finn denne delen
Sitat:
</ Feature>
<Feature Id="SetupControllerFiles" Cost="1248">
<OptionRef Id="AlwaysInstalled"/>
</ Feature>
<Feature Id="SetupXmlFiles" Cost="1248">
<OptionRef Id = "NeverInstalled"/>
</ Feature>
</ Pakketransport>
Endring NeverInstalled til AlwaysInstalled

Deretter går du til Kontrollpanel -- Legg til eller fjern programmer

Uninstall Office 2007

Det bør gjøre det til unistall.

Merk: Dette er ikke en måte å motvirke anti piratkopiering tiltak Microsoft setter på sine produkter. Det vil ikke forlenge prøveperioden på noen måte, bare at den skal unistalled.

Nå er det opp til deg hva du gjør. Du kan prøve å installere rettssaken på nytt, men det vil trolig si at du har brukt opp fritiden. Det eneste alternativet er å kjøpe en gyldig kopi.

Min System: Eclipse

Prosessor (er):
Intel C2D E7200 OC'd @ 3.6Ghz
Hovedkort:
Asus P5Q Pro
RAM-minne:
OCZ 8GB 800Mhz
Graphics Card (s):
Saphire Radeon 4850
Lydkort:
Onboard
Harddisk (er):
Store
Optisk stasjon (er):
Sony al cheapo en.
Case / PSU:
Antec Three Hundred
Cooling:
Arctic Cooler 7 Pro, 3 tilfelle fans.
Nettverk / Internett:
Titan ADSL
Skjerm (er):
Dual 19 "LCD
Operating System (s):
XP SP3
Reply

Register
Thread Tools

Arabic Bulgarian Chinese (Simplified) Chinese (Traditional) Croatian Czech Danish Dutch English Finnish French German Greek Hebrew Hungarian Italian Japanese Korean Latvian Lithuanian Norwegian Polish Portuguese Romanian Russian Serbian Slovak Spanish Swedish Thai Turkish Ukrainian

Copyright © 2006 - 2009 Computer Juice.