![]() |
|
| |||
| |||
| Hei, første post her. Funnet forumet på et Google-søk. Jeg ville bare komme på, og forhåpentligvis få litt hjelp fra dere her. Når Office 2007 ble først utgitt jeg lastet ned rettssaken, men avinstallert et par dager senere. Et par dager siden bestemte jeg meg for å laste det ned igjen så jeg ønsket å bruke Access, så tenkte jeg bare kunne bruke det gjennom 60 dagers prøveversjon, glemmer jeg hadde allerede hatt min 60 dagers prøveversjon når jeg først lastet ned. Så jeg fant dette nettsted som lar deg redigere en fil, og slett to i registret for å gjøre Office arbeid for 60 dager. Men i dag stoppet fungerer slik det var akkurat som en utløpt prøveversjon. Jeg sjekket filene jeg redigert og slettet en registerfil for det bare full frustrasjon og desperasjon. Office selvfølgelig ikke fungerte .. Så jeg prøvde å avinstallere det bare sier "Installasjonsprogrammet kan ikke fortsette fordi en nødvendig fil er enten ødelagt eller ikke tilgjengelig. Kjør installasjonsprogrammet på nytt fra den opprinnelige kilden plate eller nedlasting plassering" Jeg var i stand til å re-installere på nytt og håper dette vil løse hva det nødvendig å avinstallere, men meldingen ovenfor likevel kom opp. Så jeg deretter installert den på min mødre bærbar eksportert registret på en disk og importerte den i mine egne datamaskiner registret .. men det fungerte ikke heller. Så spørsmålet mitt utgangspunktet er, er det likevel jeg kan avinstallere det? Tusen takk for alle svar som kan hjelpe meg! |
|
| |||||||||||||
| |||||||||||||
| Hei Jeg skal gi deg en måte å forhåpentligvis avinstallere Office. Men denne type problemer vanligvis kommer opp når du prøver å pirat kontor som gjør meg litt mistenksom. Men omstendigheter virker ekte nok, så jeg vil prøve. Naviger til C: \ Programfiler \ Fellesfiler \ Microsoft Shared \ Office12 \ Office Setup Controller \ Proof.en Finn denne delen Sitat:
Deretter går du til Kontrollpanel -- Legg til eller fjern programmer Uninstall Office 2007 Det bør gjøre det til unistall. Merk: Dette er ikke en måte å motvirke anti piratkopiering tiltak Microsoft setter på sine produkter. Det vil ikke forlenge prøveperioden på noen måte, bare at den skal unistalled. Nå er det opp til deg hva du gjør. Du kan prøve å installere rettssaken på nytt, men det vil trolig si at du har brukt opp fritiden. Det eneste alternativet er å kjøpe en gyldig kopi.