![]() |
|
| |||
| |||
| I juridisk betales for en licenseret kopi af Office 2003 via Emory. De skiftes til Office 2007 for nylig, og i de sidste par måneder har jeg kan ikke opdatere mit kontor. Dette er til min gamle computer som jeg er i øjeblikket på (se øl i min computer tråd for detaljer lol). Jeg har en kopi af 2007 hjem studerende, som jeg købte for min "nye" computer, der har 2 licenser venstre. Hvordan skifter jeg over uden at miste alle mine dokumenter? Jeg har over hundrede artikler, jeg skrev, at jeg ikke ønsker at miste men lige damn, jeg kan ikke opdatere denne 2003. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Har flyttet dit indlæg til sin egen relevante tråd, tak.
| |||
| |||
| Men ikke svare på det, og jeg tror, at det var relevant for så vidt angår en juridisk kopi blev bekymret, fordi licenser kan være subjektiv. |
|
| |||
| |||
| Jeg har ikke svaret, fordi jeg ikke ved, var jeg blot at oplyse dig, at jeg havde flyttet din post. Onder post handlede om at sikre, at du kører ægte software, dit spørgsmål om Office ikke blevet opdateret, og hvis du kan installere Office uden at miste dokumenter. |
|
| ||||||||||||
| ||||||||||||
| Dokumenter må ikke være et problem, hvis du afinstallere Office 03, alle de dokumenter, du gemte vil blive, så når du installerer Office 07, bør det være i stand til at læse Office 03-filer.